Dit gaat voor 99% zonder problemen...
Ik heb juist goede ervaringen met het krijgen/geven van feedbacks.
Wat betreft de hoogte van de verzendkosten, dat kan idd heel wisselend zijn....
Vaak kiezen de verkopers de voor hen dichtsbijzijnde verzend-dienst, en dat is niet altijd de goedkoopste optie...
Van de vele honderden pakketen die ik heb ontvangen is het pas 3 keer misgegaan.
1. Een doos zo beschadigd dat de inhoud (14 diecasts 1:64) in een plastic zak gedonderd was en er een "sorrie, voor het ongemak" briefje opgeplakt was...
Helaas had ik dit pakket onverzekerd laten verzenden, waardoor ik nergens verhaal kon halen...
De verkoper vond het zo vervelend dat hij me de helft van het aankoopbedrag terugstortte...

2. Een andere doos werd na 23 weken!!! pas afgeleverd met een dikke BTW rekening erbovenop. De doos was idioot lang bij de douane blijven hangen....

Triest was dat de inhoud bedoeld was als verjaardags kado voor m'n zoontje. Hij kreeg z'n kado dus 3 maanden later dan gepland.........
3. Een DVD-set heb ik nooit ontvangen terwijl ik 'm wel had betaald en de verkoper volhoudt dat ie 'm wel opgestuurd heeft..
Dit heeft tot een negatieve feedback en een nogal heftige mailwisseling geleid...