Wie koopt welk magazine en waarom ?
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Welk magazine
Ik haal ook alles wat betreft modelauto's van internet.
Daarnaast lees ik graag RTL GP vooral ook omdat er leuke verhalen over "vroeger" in staan en ook over Le Mans en andere raceklassen en men ook kritiek durft te geven. De Formule1/Racereport vind ik achterhaald omdat vrijwel alles wat daar in staat vaak al bekend is.
Daarnaast lees ik graag RTL GP vooral ook omdat er leuke verhalen over "vroeger" in staan en ook over Le Mans en andere raceklassen en men ook kritiek durft te geven. De Formule1/Racereport vind ik achterhaald omdat vrijwel alles wat daar in staat vaak al bekend is.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
Mijn verzameling:
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Wie koopt welk magazine en waarom ?
Ik heb Auto In Miniatuur aangeschaft, ook om eens naar de advertenties te kijken van aanbieders. Verder leuk blad, ik mis alleen bij sommige besprekingen de schaal waarin het betreffende voertuig wordt uitgebracht. 

Instagram: DutchC6
- Marc540i
Ben al jaren geaboneerd op het duitse blad Modell Fahrzeug en dat bevalt eigenlijk prima.
De overige info haal ik van internet af.
Grtz Marc.
De overige info haal ik van internet af.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
- Minichampsfan
Kocht laatst nog ModellFahrzeug mooi blad met vele foto's en nieuwtjes.
Al behoorlijk wat jaren lid van de Namac dus lees ik AIM.
Daarnaast veelvuldig Modelauto gekocht. Maar dat komt er nu niet zo vaak meer van.
Verder haal ik de info van Internet.

Daarnaast veelvuldig Modelauto gekocht. Maar dat komt er nu niet zo vaak meer van.
Verder haal ik de info van Internet.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
-
- Moderator
Even een bumpje.
De Autovisie heeft een nieuw jasje gekregen van de Telegraaf Groep. Nu krijg ik als lezer een stukje van Daphne Deckers en een of andere Audi dame te lezen. Ook over Kameel Eurlings en wat vrouwen willen aan een auto. Ik wil iets over auto's lezen of over mensen uit de industrie, en niet wat C-garnituur denkt of vindt. Daar heb je immers internet voor.
Zijn er mensen die mij op basis van ervaring wat kunnen adviseren over een goed blad. En daarmee bedoel ik dus niet VW-week of de Autokampioen
De Autovisie heeft een nieuw jasje gekregen van de Telegraaf Groep. Nu krijg ik als lezer een stukje van Daphne Deckers en een of andere Audi dame te lezen. Ook over Kameel Eurlings en wat vrouwen willen aan een auto. Ik wil iets over auto's lezen of over mensen uit de industrie, en niet wat C-garnituur denkt of vindt. Daar heb je immers internet voor.
Zijn er mensen die mij op basis van ervaring wat kunnen adviseren over een goed blad. En daarmee bedoel ik dus niet VW-week of de Autokampioen

ik koop enkel het blad DRIVE
gaat over ford
en staan alle miniaturen in die voor mij intresant zijn
soms heeel soms koop ik het opel blad (maar alleen voor de oldskool opel)
en volkswagen (idem)
groet michel
gaat over ford
en staan alle miniaturen in die voor mij intresant zijn
soms heeel soms koop ik het opel blad (maar alleen voor de oldskool opel)
en volkswagen (idem)
groet michel
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- DerPolizist
Ik lees voornamelijk de volgende bladen:
- ModellFahrzeug ( erg interresant blad, met veel foto's en informatie + veel bruikbare adressen van (web-)winkels
)
- Auto in Miniatuur ( leuk blad om te lezen. Veel foto's en informatie + leuke thema's over verzamelingen etc.)
- Modelauto ( idem dito aan AIM)
en een clubblaadje van de Flashligt verzamelaarsclub (vereniging van verzamelaars van Politie modellen): Puur informatief over de laatste nieuwtjes, bevat foto's en informatie over nieuw verschenen modellen.
- ModellFahrzeug ( erg interresant blad, met veel foto's en informatie + veel bruikbare adressen van (web-)winkels

- Auto in Miniatuur ( leuk blad om te lezen. Veel foto's en informatie + leuke thema's over verzamelingen etc.)
- Modelauto ( idem dito aan AIM)
en een clubblaadje van de Flashligt verzamelaarsclub (vereniging van verzamelaars van Politie modellen): Puur informatief over de laatste nieuwtjes, bevat foto's en informatie over nieuw verschenen modellen.
Met enige regelmaat koop ik de Drive en verder zo af en toe een klassiekerblad.
Niet echt specifieke miniatuurbladen, op de een of andere manier vind ik dat maar niks.
Wel valt geregeld het ModelBouwMagazine op de deurmat.
Antonio.
Niet echt specifieke miniatuurbladen, op de een of andere manier vind ik dat maar niks.
Wel valt geregeld het ModelBouwMagazine op de deurmat.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
- Jolly Club
EensHermann! Ik meende de afgelopen tijd iets van een opleving te ontwaren bij Autovisie, maar helaas is de weg van onherroepelijk afglijden naar een bijzonder bedenkelijk niveau weer gevonden.rsh_scuderia schreef: De Autovisie heeft een nieuw jasje gekregen van de Telegraaf Groep. Nu krijg ik als lezer een stukje van Daphne Deckers en een of andere Audi dame te lezen. Ook over Kameel Eurlings en wat vrouwen willen aan een auto. Ik wil iets over auto's lezen of over mensen uit de industrie, en niet wat C-garnituur denkt of vindt. Daar heb je immers internet voor.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- mercedes fan
@RSH,
Ik denk dat je Auto motor und sport Klassik ook wel kunt warderen
Ik denk dat je Auto motor und sport Klassik ook wel kunt warderen

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ben niet z'on lezer. Meeste info haal ik wel van internet.
De Autoweek lees ik altijd bij mijn ouwelui, zit in de leesmap en slechts 1 week oud.
RTLGP vind ik wel een erg leuk blad als autosportliefhebber. Behoudens de aandacht voor de MotoGP en het feit dat het soms wel wat "azijnpissers" zijn en vroeger was alles beter.
De Autoweek lees ik altijd bij mijn ouwelui, zit in de leesmap en slechts 1 week oud.
RTLGP vind ik wel een erg leuk blad als autosportliefhebber. Behoudens de aandacht voor de MotoGP en het feit dat het soms wel wat "azijnpissers" zijn en vroeger was alles beter.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
Mijn verzameling:
Mijn verzameling: