V480-S60: Mijn collectie Volvo's (en Kuifje-modellen)
Re: Enkele foto's van mijn collectie Volvo's.
Welkom Volvoverzamelaar!
Hoezo Volvo for live i.p.v. Volvo for Life?
Hoezo Volvo for live i.p.v. Volvo for Life?
Welkom medeverzamelaar!
Kan verder helaas niets zeggen, je foto's doen het hier niet
Ik ga je topic zeker in de gaten houden!
Kan verder helaas niets zeggen, je foto's doen het hier niet

Ik ga je topic zeker in de gaten houden!

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik mis je foto's, graag weer iets kleiner plaatsen. Je politie Volvo van Neo is erg mooi, wat is het toch jammer dat ze die lichtbalk zo hebben gemaakt met die zilverkleurige sticker. Volvo's zijn altijd een apart merk geweest om te sparen in model. Soms moeilijk te vinden en daardoor populair. Die Robbedie modellen zijn wel mooi, maar erg duur. In Houten is er wel eens iemand met alleen Volvo, maar daar zijn de prijzen ook niet mis. Ik heb zelf de station Volvo waarin Jan Lammers ooit heeft geraced. Een pronkstukje.
Ik zal kijken of het lukt. Maar schijnbaar hebben jullie de grootte veranderd. Onder de oude versie van Php deden ze het wel.Peter Parker schreef:Ik mis je foto's, graag weer iets kleiner plaatsen.
Valt wel mee, momenteel zijn zeker de moderne modellen voor een schappelijke prijs (ca. 22 Euro) bij de dealer te verkrijgen. Die persoon in Houten ken ik natuurlijk heel erg goed (kom ik bij elk evenement tegen en heb ik ook mijn 360 GLT van Neo besteld). Hij heeft ook een Website waar hij zijn modellen verkoopt.Peter Parker schreef: Volvo's zijn altijd een apart merk geweest om te sparen in model. Soms moeilijk te vinden en daardoor populair. Die Robbedie modellen zijn wel mooi, maar erg duur. In Houten is er wel eens iemand met alleen Volvo, maar daar zijn de prijzen ook niet mis. Ik heb zelf de station Volvo waarin Jan Lammers ooit heeft geraced. Een pronkstukje.
De RobEddies worden daarnaast nog duurder want ze worden gedetailleerder. Maar omdat ik maar af en toe een model koop valt het allemaal wel mee.
Die 850 van Jan Lammers heb ik ook. Er komt nog een foto van met zijn civiele broertje.

Nog even wat over Volvo voor Live: Volvo is voor mij een levenswijsheid, dus wat sterker dan Volvo voor life.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
Er gaan verhalen dat de huidige S80 in 1:18 uitgebracht gaat worden door Motorart. Ben benieuwd welke kwaliteit, de 1:43 kwaliteit is een stuk minder dan de 1:18 C70.Montezemolo schreef:Die Politie Volvo's zijn gaaf![]()
![]()
Werdt er maar eens een recente in 1/18 uitgebracht
![]()
Montezemolo
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Laat maar komen, lijkt me geweldig voor een dioramavolvofiel schreef:Er gaan verhalen dat de huidige S80 in 1:18 uitgebracht gaat worden door Motorart. Ben benieuwd welke kwaliteit, de 1:43 kwaliteit is een stuk minder dan de 1:18 C70.Montezemolo schreef:Die Politie Volvo's zijn gaaf![]()
![]()
Werdt er maar eens een recente in 1/18 uitgebracht
![]()
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
de dafjes zijn wel bizonder mooi...ik zie daar een norev...graag een foto ervan als het kan.. 

Ha, nu zie ik foto's. Prachtig
Echt een kwijlcollectie

Echt een kwijlcollectie

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik zien 1 race Volvo (die van Lammers)
, heb je er nog meer?, want vooral in de BTCC hebben hele brute Volvo's rondgereden 

Ik heb nog een S40 (staat naast de 850 van Lammers) van Burt.
Deze modellen heb ik van een schijnbaar onwetende gekocht voor 10 Euro per stuk. Voor die van Lammers worden nu prijzen van 80 tot 90 Euro gevraagd. Dus die gaat niet meer weg.
Deze modellen heb ik van een schijnbaar onwetende gekocht voor 10 Euro per stuk. Voor die van Lammers worden nu prijzen van 80 tot 90 Euro gevraagd. Dus die gaat niet meer weg.

U vraagt wij draaienchummy dj schreef:de dafjes zijn wel bizonder mooi...ik zie daar een norev...graag een foto ervan als het kan..

Hieronder nog de beloofde foto van de 850 van Jan Lammers met zijn civiele broer.

Coole verzameling, ik zie er een hoop die ik ook heb. Ik heb zelf iets van 120 Volvo modellen (give or take) en vind zelf de Robeddie modellen het mooist, vooral omdat er nauwelijks goede modellen van de oude types zijn. Heb je ook de modellen van Somerville? (ik zie een blauwe Duett met wit dak?)
Waar heb je al die modellen (RobEddie etc.) trouwens vandaan? Wilpac?
Antwoord op MisterT,
Zo 120 Volvo modellen. Dan heb je waarschijnlijk wat doubleures. Of verschillende kleuren van elk model.
Maar dat is zeker een mooie collectie. Heb je ook foto's?
Ik heb overigens 2 Somerville modellen. De rood met witte 123GT Bijenkorf en idd de Blauw met witte Duett210.
En Volvofiel, ik koop de RobEddies idd meestal bij Jos Willemse van Wilpac. Die ken ik al een behoorlijke tijd
Zo 120 Volvo modellen. Dan heb je waarschijnlijk wat doubleures. Of verschillende kleuren van elk model.
Maar dat is zeker een mooie collectie. Heb je ook foto's?
Ik heb overigens 2 Somerville modellen. De rood met witte 123GT Bijenkorf en idd de Blauw met witte Duett210.
En Volvofiel, ik koop de RobEddies idd meestal bij Jos Willemse van Wilpac. Die ken ik al een behoorlijke tijd