Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Formule1 auto's zijn nooit zo mijn ding, terwijl ik altijd wel naar de wedstrijden kijk. Desnietaltemin een mooie aanwinst voor je collectie en het model oogt echt prima!
Gisteren weer naar Houten geweest, het was inderdaad erg rustig, maar heb er toch weer twee mooie modellen vandaan weten te slepen:
Als eerste de BMW Sauber F1.08 van Nick Heidfeld in 1/18 van Minichamps:
Gelukkig hebben ze de Viking-hoorns niet vergeten
Als tweede de Mclaren Mercedes MP4/23 van Lewis Hamilton, eveneens in 1/18 van Minichamps. De kampioensauto dus.
Een paar weken geleden ook deze nog binnengekregen, ik zag dat 'ie hier nog niet bij stond:
Ferrari F2008 van Kimi Raikonnen, Hotwheels 1/18. Hotwheels deze keer toch wel hun best gedaan, vergeleken met vorige jaren is dit een fraai model!
Dat was het voor deze keer. Hopelijk de volgende keer de Renault R28 1/18 van Norev. Heb hem wel op de Beurs gezien maar 85 euro vond ik toch wat te prijzig!
"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
als je die foto zo ziet van die hamilton dan zou je eerder zeggen dat het een hotwheels is, want de verf lijkt een beetje dof (zoals de hotwheels werkelijk is), ik heb hier de mp4/21 staan en die glimt
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)