FlaminiaSuperSport's Collectie
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: FlaminiaSuperSport's Collectie
Dit klinkt erg goed op papier zeg, ben echt zeer benieuwd naar wat foto's!

- 1:18 24/7
Staan een aantal mooie merken tussen, moet een prachtgezicht zijn vooral in die grote schalen!
Heb je misschien ook foto's?

Heb je misschien ook foto's?

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!

Test! Dit is de Bentley 1/12 van AIRFIX! Een van mijn eerste toepassingen met metal foil. Zo is de uitlaat in "roestvrijstaal"

Laatst gewijzigd door Fss op wo 03 sep 2008 08:14, 3 keer totaal gewijzigd.
En dit is de Duesenberg 1/12 (+-) van ITC uit de jaren 1960!

Spijtig dat het model geen spaakwielen en zij-uitlaten heeft
maar toch is en blijft het een indrukwekkend model. De chroom was volledig verdwenen en deze onderdelen heb ik dan ook moeten spuiten met chroomverf... en al bij al is dat nog niet zo slecht
De ontbrekende onderdelen heb ik uit andere bouwdozen gehaald (deurklinken, Duesenberg embleem op radiator ...)

Spijtig dat het model geen spaakwielen en zij-uitlaten heeft

Laatst gewijzigd door Fss op wo 03 sep 2008 08:20, 2 keer totaal gewijzigd.
die bentley is alvast prachtig

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tom_Aston-Martin
De Jaguar D-Type 1/12 van Autoart met een beeldje (Enduring Images) van Mike Hawthorn. Onderaan zijn oude platen (Sound Stories) met records van de BRM V16 etc!

En dit is de 1/6 Kubelwagen van Dragon. Ik heb deze voorzien van werkende koplampen en achterlichten en extra details aan toegevoegd (mecanisme ruitenwissers, 1/6 voorwerpen etc) Het ligt er nu allemaal wat rommelig bij omdat ik pas verhuisd ben!

- 1:18 24/7
Die D-type met dat 'roer' achter zich, heerlijk! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Jaap
- Contacteer:
Fss schreef:En dit is de 1/6 Kubelwagen van Dragon. Ik heb deze voorzien van werkende koplampen en achterlichten en extra details aan toegevoegd (mecanisme ruitenwissers, 1/6 voorwerpen etc) Het ligt er nu allemaal wat rommelig bij omdat ik pas verhuisd ben!![]()

Wow, mooi!
De Jaguar D, kun je daar eens wat detailfoto's van maken. Das nou echt een model waar ik van begin te stuiteren!

De Jaguar D, kun je daar eens wat detailfoto's van maken. Das nou echt een model waar ik van begin te stuiteren!

prachtig stuk voor stuk

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de White Scout Car van HASBRO op schaal 1/6. Veel aan veranderd maar helaas verkocht "om ander en beter" te kopen

De Rolls Royce van Pocher. Alle overige onderdelen zitten veilig in de originele doos. Dit chassis is echt mooi om te zien, omwille van alle extra details, maar ook omwille van de grootte. Het is nog niet af, ik werk enkel op m'n modelllen "als ik het voel".

De Bugatti...