Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ondanks de verbouwing kon ik de verleiding niet weerstaan om deze superauto uit de verpakking te halen. Maar mijn hemel, wat is deze Veyron geweldig gemaakt. Als iemand een beter model weet, vertel het me, want ik ben echt helemaal overdonderd. Daarom ook maar meteen een aantal foto's gemaakt. Ik weet dat deze wat donker zijn, dus daarom morgen een photoshoot buiten.
Greets!
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
Omdat ik er geen genoeg van kan krijgen nog een aantal pics van deze superwagen!
De verbouwing nadert zijn eind, dus nog even wachten voor de foto's van de overige modellen.
Greets!
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
De verbouwing loopt langzaam maar zeker ten einde, wat betekent dat ik langzaam weer bij de dozen kan waarin de auto's zitten. Vandaag de foto's van de BMW 6 serie en de Mercedes CLS 500, beide geproduceerd door Kyosho.
Had niet zo heel erg veel tijd, anders had ik ook nog van de andere auto's foto's gemaakt, maar die houden jullie nog van me te goed.
Greets
Mercedes CLS 500
BMW 6 Serie
En tenslotte nog een paar foto's met beide auto's