Quantum of Solace

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Bondracer

Re: Quantum of Solace

Bericht door Bondracer »

:evil: man ,man , man Mark Forster heeft van Bond met deze film er wel een boeltje van gemaakt, als dit zijn eerste Bond-productie is dan hoop ik dat het zijn laatste wordt :|
Een Bond film hoort eveneens een familiefilm te zijn , maar neem hier ééns je zoontje van 10 mee , deze verlaat de zaal met een black-out me dunkt.
Eveneens was merkbaar dat de film snel afgehandeld moest worden, bij de opening zat m'n al direkt in de sneltrein met de toch wel vrij korte achtervolgingsscene met de DBS , later niet meer terug gezien deze wagen.
Neen Mark Forster heeft er een "Mission Impossible "-film van gemaakt en heeft Bond gelaten voor wat ie was. Tevens viel de Bondgirl Camille me ook al tegen , vond dat die Strawberry Fields er beter had voor kunnen doorgaan , had zelfs perfekt de rol kunnen nemen voor een nieuwe Miss Moneypenny lijkt me zo. Neen dit is een Bond van de gemistte kansen.
Niettegenstaande blijft die Daniel Craig op zich een schitterende Bond neerzetten,maar hij wordt beperkt door het zwakke scenario .
Neen, ik ga deze film snel proberen te vergeten , hopelijk word Forster de laan uitgestuurd door Barbra Brocolli om terug Low Budget films te maken (waar hij dan wel goed in is) en komen de oude heren van Glen A .Larson terug met een goeie nazinderende Bond ....en met Daniel Craig en Judy Dench(M) natuurlijk. :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Bondracer schreef::evil: man ,man , man Mark Forster heeft van Bond met deze film er wel een boeltje van gemaakt, als dit zijn eerste Bond-productie is dan hoop ik dat het zijn laatste wordt :|
Een Bond film hoort eveneens een familiefilm te zijn , maar neem hier ééns je zoontje van 10 mee , deze verlaat de zaal met een black-out me dunkt.
Eveneens was merkbaar dat de film snel afgehandeld moest worden, bij de opening zat m'n al direkt in de sneltrein met de toch wel vrij korte achtervolgingsscene met de DBS , later niet meer terug gezien deze wagen.
Neen Mark Forster heeft er een "Mission Impossible "-film van gemaakt en heeft Bond gelaten voor wat ie was. Tevens viel de Bondgirl Camille me ook al tegen , vond dat die Strawberry Fields er beter had voor kunnen doorgaan , had zelfs perfekt de rol kunnen nemen voor een nieuwe Miss Moneypenny lijkt me zo. Neen dit is een Bond van de gemistte kansen.
Niettegenstaande blijft die Daniel Craig op zich een schitterende Bond neerzetten,maar hij wordt beperkt door het zwakke scenario .
Neen, ik ga deze film snel proberen te vergeten , hopelijk word Forster de laan uitgestuurd door Barbra Brocolli om terug Low Budget films te maken (waar hij dan wel goed in is) en komen de oude heren van Glen A .Larson terug met een goeie nazinderende Bond ....en met Daniel Craig en Judy Dench(M) natuurlijk. :thump_up:
Moet mezelf nu al quoten :doh: :mrgreen:
Inmiddels gisteren in de krant gelezen dat Mark Forster niet intekent voor een volgende Bond-film :dance: :twisted:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
galleria ferrari

Bericht door galleria ferrari »

gelukig maar :worshippy:

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Net terug van de bios en was aangenaam verrast vooral omdat ik nogal veel negatieve reacties heb gelezen. Persoonlijk vond ik het een goed vervolg op CR. Omdat er in CR al verschillende verhaallijnen werden gecreeërd, werd het is QOS bijna een complete warboel. Ik moest tijdens de film ook meerdere malen nadenken en terugdenken aan CR. Een goede tip voor degene die de film nog willen gaan kijken, kijk eerst CR nog een keer :thump_up: Daar wordt QOS een stuk duidelijker van :mrgreen:

De film was naar mijn inziens iets aan de korte kant en er hadden misschien iets minder actiescenes in mogen zitten. De ene vuist was nog niet uit iemands gezicht of de volgende kwam er alweer aan :doh:

Daniel Graig zet weer een zeer overtuigende Bond neer :worshippy: Ik kijk nu alweer uit naar de volgende. Er zijn nog genoeg lijntjes over voor een goed vervolg :worshippy:

Al met al toch een dikke 8 (CR 9)
Bondracer schreef:Een Bond film hoort eveneens een familiefilm te zijn
Alle Bond films na License to Kill zijn voor 12 jaar en ouder :wink: Niet echt familiefilms :mrgreen: (en dat is heel niet erg :dance: )
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

Ik vond dit een van de slechtste bond films ooit! was ook snel afgelopen, terwijl de meeste bond films altijd wel een flinke zit van 2-2,5 uur zijn
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Heb de film zaterdag gezien, heb een gemixed gevoel bij deze film, aan de ene kant: :dance: James Bond aan de andere kant :evil: wat ging het snel

Ze moeten gewoon weer volledige films maken en geen vervolg, deze komt hier iig wel op DVD als ie uitkomt :cool:

Heb de nieuwe box met 42 DVD's al bestelling staan en deze kan dan niet missen ;)
galleria ferrari

vanochtend luisterde ik evers staat op op mn werk en hij vond hem ook bagger!
en zo hoort het!!!

mazda, zoom zoom
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

galleria ferrari schreef:vanochtend luisterde ik evers staat op op mn werk en hij vond hem ook bagger!
en zo hoort het!!!

Dus Kwantum of Solles is slecht omdat het Evers het zegt ? Die man draaide ooit een plaat van Blöf en zei dat ie hem goed vond :nuts:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
galleria ferrari

Jolly Club schreef:
galleria ferrari schreef:vanochtend luisterde ik evers staat op op mn werk en hij vond hem ook bagger!
en zo hoort het!!!

Dus Kwantum of Solles is slecht omdat het Evers het zegt ? Die man draaide ooit een plaat van Blöf en zei dat ie hem goed vond :nuts:
nee hij bevestigd alleen wat hier al op 2 pagina`s op het forum wordt geroept

mazda, zoom zoom
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

James Bond Quantom of dinges is gewoonweg een vermakelijke film.
Je gaat toch ook niet naar een film met Cameron Dias of Angelina Jolie omdat je topacteerprestaties verwacht.... :wink:
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

k*tfilm, de eerste helft gingen sommige stukken film zo snel dat je geen flikker van het verhaal kan begrijpen.
Plaats reactie