Een Bond film hoort eveneens een familiefilm te zijn , maar neem hier ééns je zoontje van 10 mee , deze verlaat de zaal met een black-out me dunkt.
Eveneens was merkbaar dat de film snel afgehandeld moest worden, bij de opening zat m'n al direkt in de sneltrein met de toch wel vrij korte achtervolgingsscene met de DBS , later niet meer terug gezien deze wagen.
Neen Mark Forster heeft er een "Mission Impossible "-film van gemaakt en heeft Bond gelaten voor wat ie was. Tevens viel de Bondgirl Camille me ook al tegen , vond dat die Strawberry Fields er beter had voor kunnen doorgaan , had zelfs perfekt de rol kunnen nemen voor een nieuwe Miss Moneypenny lijkt me zo. Neen dit is een Bond van de gemistte kansen.
Niettegenstaande blijft die Daniel Craig op zich een schitterende Bond neerzetten,maar hij wordt beperkt door het zwakke scenario .
Neen, ik ga deze film snel proberen te vergeten , hopelijk word Forster de laan uitgestuurd door Barbra Brocolli om terug Low Budget films te maken (waar hij dan wel goed in is) en komen de oude heren van Glen A .Larson terug met een goeie nazinderende Bond ....en met Daniel Craig en Judy Dench(M) natuurlijk.