Gisteren de lampen voor de lightbar geverfd:
De vector lightbar krijg ik trouwens als volgt binnen:
Dus zoals jullie zien met een arrowstick aan de achterkant waarop van die orjanewaarschuwingslampen op kunnen komen. Echter wil ik dat er af hebben, omdat op de SUV's van de NYPd die arrowstick boven de achterklep zit bevestigd. Hieronder een fotootje van een Chevy SUV, daar kun je zien dat de achterkant van de Vectorlightbar gewoon strak zwart is. Heb al eerder een plaatje van een Explorer geplaatst met een vectorligthbar, maar valt de achterkant net weg achter de bagagedrager.
Dus heb ik dat ding eraf gezaagd, helaas niet zo recht, dus met allesvuller in de weer geweest, op de bovenste foto zie je rechts de lightbar met dikke klonten allesvuller. Zojuist heb het spul geschuurd en nu is het weer mooi glad:
Voor de lightbar ligt het deel wat ik er afgezaagd heb. Het ligt nu te drogen, want ik heb alle stof er afgespoeld. Morgen schilder ik het weer mooi zwart en dan is de lightbar ook klaar.
Bullbar heb ik ondertussen ook voorzien van lampjes:
En hier een foto van de onderdelen die nog op de Explorer bevestigd moeten worden en dan is ie klaar: