Namacbeurs 4 April

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Peter Parker schreef:Vertel eens over dat leegroven van je stand Ronnie? Wat gebeurde er? Ik hoor dat regelmatig van standhouders en ik verbaas me er hogelijk over dat het voorkomt, tot ik het in Amsterdam een keer zag gebeuren. Die man werd bijna gelynchd :mrgreen:
Peter,

Zoals gewoonlijk een individue, die 'vergat om te betalen' na 2 keer beleefd te vragen om te gaan betalen.

Dit 'gebeuren' is nog onder de rechter en wordt medio september/oktober 2009 op de rol gezet.
Ik kan nu dus zeker geen uitspraken doen in deze kwestie.

Kom ik op 4 april a.s. meneer J.H. woonachtig te Gouda, Pakjesbezorger van een internationale Duitse onderneming tegen bij mijn stand, tja dan wordt ik opeens Dr. Mangeta.
Dan weet ik heel zeker dat hij in de rest van zijn leven nooit meer zal kunnen gaan dieven.

Zoals het er nu uitziet bij het OM / Justitie, wordt ik al het slachtoffer van zijn misdrijf, ik heb "te hard" in zijn pols geknepen om hem staande te houden om een burger arrest te doen maken.

Probleem werd op de beurs direct opgelost, doordat er enkele oud collega's het één en ander van een afstandje stonden te bekijken hoe Ron dit dillemma op zou lossen, dit alles om een lynsh partij te voorkomen. Inderdaad ja. :!:


Dus op 4 april a.s., maken we er een leuke en gezellige dag van, en diep in mijn hart hoop ik ook zonder 'problemen' :?: :?: :?: :?:



Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door Peter Parker »

Hij gaat vast een blokkie om als jou ziet :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

@ all, die naar de Namac van 4 April gaan :worshippy: :dance: :drool:
Ron / Plop / Pino / Dr. Mangeta / De Hulk (thanks Peter P.) is er helaas niet bij :nee: :evil: werk gaat voor.


Op werk zijn zoveel problemen ontstaan door de C. (ik ga het woord niet eens meer uitspreken), dat de gehele familie met zeggenschap in het bedrijf (ik zelf dus ook), we gaan 2 weekenden in beraat gaan, om de continuiteit van ons familie bedrijf doorgang te laten vinden.

C'est la vie. :cry: :cry:

Aan mijn tafeltje, staat mijn oud collega Tony (is nu Sgt Maj. van de Kmar met zijn vader), met volledige arresatie bevoegheden om de dieven direct hun in kraag te grijpen :politie: , laten we maar hopen dat hij een leuke dag heeft zonder diefstal. :?:

De militaire diorama's zijn van zijn vader, en verder gebruikt hij voor de verkoop mijn verkoopwaar.

Tony, verzamelt zelf ook modelauto's, enkel en alleen wat hij mooi vindt en kan betalen (getrouwd met 3 grote kinders, dus een smal budget), in verschillende schalen, hij krijgt van mij weleens een aardigheidje.

Jullie kunnen hem aanspreken m.b.t. tot het MAF, hij is zelf geen Maf lid (ben druk bezig om hem op onze site krijgen, maar lukt niet erg), maar hij kan zeker namens mij de normale en makelijke vragen beantwoorden.
De moeilijke / gedetailllerde vragen, kan hij niet beantwoorden, hij heeft weinig op met MB in 1/43 (terwijl hij jarenlang mijn chauffeur is geweest op de G500 Kmar :!: ).

Hij zal voor mij de bestelde modellen afhalen / betalen, en wie weet nog een mooi model voor hem zelf :ja: :ja:

En dan is er begin April (12-04) de AMC in Beurs in Amsterdam, dan kan ik rustig kijken / aanschaffen, naar al het moois op medelauto gebied.

De Namac beurs van Mei (verzet helaas door Namac) is Ron op vakantie met zijn meissie, helaas wederom geen Ron, maar hij is wel op lekker op vakantie. :P

Hierbij aan alle Namac bezoekers van April en Mei een fijne dag gewenst, met veel aankoop plezier :dance:

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door squadraminiatura »

Hallo Ron,

Uiteraard jammer dat "jullie" er niet bij kunnen zijn, maar de reden is natuurlijk wel erg belangrijk.
Veel wijsheid gewenst, dat alles tot een goed resultaat mag leiden :pray:

We zullen wel even Sgt.Maj Tony langs gaan :zwaai:

De beurzen van 9 mei en 25 juli zal ik er niet zijn, vanwege mijn aanwezigheid bij de 1000km LMES Spa en de 24hrs van Spa. :dance:

Dan hebben we voor de herfst weer wat om naar uit te kijken :mrgreen:

Groeten,
Ferry
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door Peter Parker »

Pokke C...., veel wijsheid toegewenst!
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door Bondracer »

:( Jammer Ron dat we weer niet kunnen kennismaken, zal dan voor een volgende keer zijn (en vermoed voor mij dat dit ook de herfst zal zijn) , maar zowiezo voor de geinteresseerden houden we een kleine forum meet and greet aan de snackstand (broodjesbar) om 12:00h. :wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door F40F50ENZO »

:cry: Helaas deze keer gaat het ook niet lukken :nee:
Gebruikersavatar
DerPolizist
Berichten: 386
Lid geworden op: di 31 mar 2009 21:45
Locatie: Sneek

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door DerPolizist »

Ik ben er komende zaterdag ook. Ik kom er voor de 1:87 Polizei modellen. Het gaat daar helemaal goed komen :thump_up:
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door jochen »

ik zal er zijn... en hopelijk deze keer geen "speedticket" :oops: ...
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door squadraminiatura »

Bijna weer de beurs :D

Guy, ben je herkenbaar bij de snackstand :?: Iets met Aston Martin of wat anders :wink:
Ik heb inieder geval een blauwe Alpine Lowe rugzak bij me.

Heb je trouwens nog succes met het Lagonda model gehad?


Ik zie je zaterdag om 12:00 uur. Met de rest van de crew natuurlijk :mrgreen:

Groeten,
Ferry
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door Bondracer »

squadraminiatura schreef:Bijna weer de beurs :D

Guy, ben je herkenbaar bij de snackstand :?: Iets met Aston Martin of wat anders :wink:
Ik heb inieder geval een blauwe Alpine Lowe rugzak bij me.

Heb je trouwens nog succes met het Lagonda model gehad?


Ik zie je zaterdag om 12:00 uur. Met de rest van de crew natuurlijk :mrgreen:

Groeten,
Ferry
Ferry , Ik zal m'n T-shirt met het Bondracer(avatar)-logo aan hebben , zo ben ik voor je herkenbaar, en jammer genoeg heb ik bij Delatour met de Lagonda bot gevangen, staat wel op z'n website maar moet besteld worden maar wist niet zeker of hij deze IXO nog uitgeleverd kon krijgen :evil: , dus misschien verder op zoek in Houten

Tot morgen Ferry en groeten Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
niva
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 19 mar 2008 16:34
Contacteer:

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door niva »

Ik ben er ook, alhoewel ik om 12.00 uur weer foetsie moet zijn.
Maar d'r valt altijd wel wat te vinden.
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door sybren »

Ik sla een keertje over niet omdat ik niet wil maar omdat het ff een beetje rustiger aan moet met de centjes :cry:
Gebruikersavatar
SidneyF1
Berichten: 186
Lid geworden op: do 24 jul 2008 21:16
Locatie: Delft

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door SidneyF1 »

Ik eigenlijk ook, maar ik ga toch! :P
Afbeelding
"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door rudie20vt »

Ik ga morgen ook en mijn neef richard (smokey hier op het forum) gaat ook mee dus, we zullen er zijn tegen 12.00 uur bij de snackkar.
Afbeelding
Plaats reactie