Beschadigingen aan via internet bestelde modelautos

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Bert
Schaal: 1:18

Re: Beschadigingen aan via internet bestelde modelautos

Bericht door Bert »

Daar ben je lekker mee, dit lijkt zo van de plank afgeveegd de doos in. Ik zou hier geen genoegen mee nemen :evil:
Afbeelding
thebulldog

Bericht door thebulldog »

Het persoon zegt niks verkeerd te hebben gedaan :evil: :evil: :evil: :evil: :thump_down: :thump_down: :thump_down: :thump_down:

Ze komt er nog wel achter wie ze loopt te oeps :D :dance: Ik heb al hele leuke plannen met dit persoon :D
caprigek

Bericht door caprigek »

thebulldog schreef:Thanxssss ^^

Het mens laat niks meer van zich horen :thump_down: maar we gaan een x een bezoekje brengen daaro dan regelen we het wel even met dit mens (als je het nog een mens kan noemen) kijken of ze dan ook zo slim is :dance: .

PS wie weet hoe je op naam van verkoper kan zoeken op MP???

gegevens onthouden en die rechts boven invoeren en dan zoeken ik titel en omschrijving
maar als je slim bent heb je advertentie opgeslagen en dan op alle advertentie's klikken
dan kaart kijken
en helemaal inzoomen krijg je keurig straatnaam te zien

groet michel
all objects in the mirror will be soon

dissapear
thebulldog

caprigek schreef:
thebulldog schreef:Thanxssss ^^

Het mens laat niks meer van zich horen :thump_down: maar we gaan een x een bezoekje brengen daaro dan regelen we het wel even met dit mens (als je het nog een mens kan noemen) kijken of ze dan ook zo slim is :dance: .

PS wie weet hoe je op naam van verkoper kan zoeken op MP???

gegevens onthouden en die rechts boven invoeren en dan zoeken ik titel en omschrijving
maar als je slim bent heb je advertentie opgeslagen en dan op alle advertentie's klikken
dan kaart kijken
en helemaal inzoomen krijg je keurig straatnaam te zien

groet michel
Heey

Ik had ook andere advertenties van haar in mijn favorieten staan maar die zijn weer door MP gewist net als de rest die er in stonden (is nu al de 3de x dat ik dat heb)

Ik ga het weer proberen.

thanxsss voor de tip

PS vanaf nu maak ik vooraf wel een printscreen van alles :thump_up:
thebulldog

Alles is van MP af zo te zien kan niks meer vinden van dit persoon :evil:

Maarja heb het adres al gevonden :thump_up: komt allemaal wel goed :D :mrgreen:
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

dat bedoel ik!

gewoon langsgaan met die troep en terugeisen je geld en desnoods gewoon voor de deur de politie bellen

die :evil: staat trouwens ook op hyves, die uit enschede is hetzelfde als haaksbergen

http://www.hyves.nl/?&pageid=10HIWQ57I5 ... _state__=1
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Dat is echt K*T :o
Ik wel niet of je via het forum van marktplaats iets kan achterhalen.
Staat de afzender toevallig niet op de doos?

Soms hebt ook geluk als je de naam via de telefoongids zoekt

Als je de naam achterhaalt hebt een aangetekende brief sturen waarin je eist dat zij de verkoop ongedaan maakt en je geld terugstort of alle schade vergoed.

Raad je aan bij de volgende aankoop ook de naam en adresgegevens van de verkoper te eisen.
caprigek

Bericht door caprigek »

thebulldog schreef:Alles is van MP af zo te zien kan niks meer vinden van dit persoon :evil:

Maarja heb het adres al gevonden :thump_up: komt allemaal wel goed :D :mrgreen:
alst goed is heeft afzender iets van postcode of adres achterop gezet om evt terug bezord te krijgen ivm verkeerde adressering
via http://www.omgekeerdzoeken.nl kan je aan de hand van postcode en vaste telefoonnummers dus geen mobiele nummers
adressen achterhalen

groet michel
Laatst gewijzigd door caprigek op ma 25 mei 2009 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
all objects in the mirror will be soon

dissapear
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

jonnoT schreef:Dat is echt K*T :o
Ik wel niet of je via het forum van marktplaats iets kan achterhalen.
Staat de afzender toevallig niet op de doos?

Soms hebt ook geluk als je de naam via de telefoongids zoekt

Als je de naam achterhaalt hebt een aangetekende brief sturen waarin je eist dat zij de verkoop ongedaan maakt en je geld terugstort of alle schade vergoed.

Raad je aan bij de volgende aankoop ook de naam en adresgegevens van de verkoper te eisen.
Volgens mij staat het adres er ook bij als je met internet bankieren betaalt. zo heb ik mijn geval kunnen achterhalen, maargoed je hebt inmiddels de adres gegevens al
Onderweg:

Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
thebulldog

Allemaal bedankt weer ^^

En ik had ook al op hyves zitten kijken :D :mrgreen: ik heb nog een site gekregen een x van iemand en daar kan je ook leuk zoeken op naam en krijg je ook vanalles naar boven :D http://www.wieowie.nl/ Thanxsss Gerald voor deze link :D

Mvg,

PS. op de doos staat geen afzender ook geen postcode en huisnummer, daar merk je het ook al aan ik verstuur altijd met me naam en adres er ook op je weet maar nooit he.
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

thebulldog schreef:Allemaal bedankt weer ^^

En ik had ook al op hyves zitten kijken :D :mrgreen: ik heb nog een site gekregen een x van iemand en daar kan je ook leuk zoeken op naam en krijg je ook vanalles naar boven :D http://www.wieowie.nl/ Thanxsss Gerald voor deze link :D

Mvg,

PS. op de doos staat geen afzender ook geen postcode en huisnummer, daar merk je het ook al aan ik verstuur altijd met me naam en adres er ook op je weet maar nooit he.
ja is wel zo netjes he

wat soms ook wel helpt is de betaling in 2en splitsen. de ene helft voor verzending en als het pakket in goede condities is ontvangen de 2e helft, doe ik zelf meestal als ik F1 wagens bestel waar geen doos bij zit
Onderweg:

thebulldog

Honda.f1 schreef:
thebulldog schreef:Allemaal bedankt weer ^^

Mvg,

ja is wel zo netjes he

wat soms ook wel helpt is de betaling in 2en splitsen. de ene helft voor verzending en als het pakket in goede condities is ontvangen de 2e helft, doe ik zelf meestal als ik F1 wagens bestel waar geen doos bij zit
Heey

Ik kijk eerst na ontvangst van de gegevens van de verkopende party het banknummer en de naam na op internet of er niks geks bovenkomt pas daarna stuur ik mijn gegevens en maak ik pas geld over. Ook zet ik nog 2 a 3 andere advertenties op MP in mijn favorieten van de verkoper (nu dus ook gedaan maar MP heeft ze weer is gewist voor me :thump_down: ) en ook maak ik een printje van de kaart met adres enz, nu dus helemaal vergeten en je ziet het :evil:. Elk pakket dat ik tot nu toe heb gekregen stond een afzender op en alleen op deze niet.

Achja hier leer je alleen maar van en gelukkig was de prijs leuk maar had liever de 2 modellen schade vrij thuis gehad.

Mvg,

PS. wat ik vreemd vind kan ook geen kopie van de advertentie en de link naar alle advertenties op MP vinden in mijn mailbox (mailtjes die er zijn geweest voordat de koop gesloten was, dan zie je altijd onderaan in de mail de link naar alle advertenties)
thebulldog

Hallo medeverzamelaars

Ik heb goed nieuws :dance: :dance: na lang blijven mailen heb ik het voor mekaar dat de dame zelf met het aanbod aankwam om een deel van me geld terug te sturen.

Zodra het binnen is horen jullie het :mrgreen: :D :mrgreen:

Latrsssss
thebulldog

Nou mensen ik heb een deel van me centen terug :mrgreen: :D :mrgreen: :dance: :thump_up:
tripoux
Contacteer:

Bericht door tripoux »

Waren de centen wel een beetje heel gebleven? :D

Afbeelding

Gefeliciteerd overigens! Eigenlijk ook wel verbazingwekkend hoe vaak verzendingen wèl goed gaan trouwens.
Je hebt vaak geen idee met wie je te maken hebt.
Plaats reactie