rsh_scuderia schreef:
En ik wil opgemerkt hebben dat de foto van MB 500 ook erg prachtig is, maar in 1942 (daar komt de achtergrond vandaan (deportatie Joodse gezin uit Frankrijk) er helemaal geen Le Mans race was.

Beste Forumleden en RSH,
Geen ranucne hoor, ik kan het ea best begrijpen wat je ziet op de foto:thump_up: maar iig bedankt voor je bijdrage, wellicht wordt het eens tijd om licht over de schemer te laten schijnen:
De foto aan de achterkant van mijn inzending heb ik moeten inkorten door een teklein model op de voorgrond (gewoon een technische beperking), is een foto met tekst van Zoltán Glass, Speed and Spirit door Hatja Cantz; IBSN; 3-7757-9050-0.
De getoonde achtergrondfoto is genomen op de Avus Rennen Belijn uit 1931, waarschijnlijk was dit plaatje ook in Le Mans 1931 te schieten, op de voorgrond een Mercedes Benz SSK 1931 in 1/43.
Kijk en geniet van zulke foto's, door het niet gebruik kunnen maken van digitale spiegel reflex camera, kon ik helaas niet anders dan het plaatje zo te schieten, tja soms kan het wel een raar lopen.
Maar eh, voor de dicussie over mijn onderwerp op dit forum, daar is toch het foto twijfel topic voor
Laten we verder discuseren op het twijfel topic, en het stem topic het stem topic houden
Ron