Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mijn nieuwste aanwinst: Een Mercedes CLK van Kyosho. Het interieur is niet geweldig afgewerkt en de velgen zijn wel érg klein. Misschien dat ik het model nog eens ga opleuken met een nieuw setje velgen en stoffering. Hier de foto's:
Een mooie stijlvolle collectie heb je zeg De lego modellen zijn grappig Vervelend voor je dat je ouders gescheiden zijn Ben erg benieuwd naar het andere deel wel.
Ik heb een paar foto's van de collectie bij mijn moeder gemaakt. Bij gebrek aan een camera heb ik de foto's met mijn webcam gemaakt. Foto's maken is op die manier erg moeilijk. Sorry dus, voor de belabberde kwaliteit.
Een stel overzichtsfoto's:
Nu een paar foto's op speciaal verzoek (maak je geen zorgen, als ik weer de beschikking heb over een camera komen er betere):
Omdat er momenteel enkele aanpassingen aan mijn kamer worden verricht staat dit roze slagschip tijdelijk bovenop de showbox.
Dat was het weer. Betere foto's volgen later.
Gr. Sander
Laatst gewijzigd door Bugatti Veyron op zo 24 jan 2010 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.