Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Universal Hobbies, Jouef en Eagle Race is de zelfde fabrikant. Revell brengt modellen van deze fabtikant uit in hun eigen Revell verpakking.
Vroeger van Jouef en nu van Universal Hobbies.
Dat klopt, die had ik ook ergens in een release lijst gezien. Ik vind hem er super uitzien! Alleen ik begrijp niet echt wat voor een uitvoering dit nu weer is. Eerst heb je een GT3 dan een GT3R, GT3-RS en dit is nu weer een GT3RSR!
Snapt u het nog? Ik iig niet!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Het zal wel om het aantal pk's gaan wat er in deze wagens ligt, ook de modificaties voor cups zal hierin een rol spelen alleen helemaal zeker weten doe ik het helaas niet....
Hoe zeker is het dat die 911 GT3RSR komt? Want ik ben wel om namelijk. Als die komt laat ik de gewone RS'n zeker staan.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
het is wel een hele mooie wagen, ik zou het niet erg hebben gevonden als hier ook een steigerend paardje voorop had gestaan, dan kon hij in me kast komen want... DAMN wat een auto...