Minichamps Bmw M3 GTR Rood & Blauw en een met Carbon dak
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- 1:18 24/7
De_Modelautogarage schreef:Als dat zo is dan heb je gelijk liever neiuwe race versie's dan anderen kleuren.
Inderdaad, ik hoop nog erg op een release van deze in 1:18 (in 1/43 is 'ie er al):

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- ///M Power
Op http://www.bmw-modelle.de zag ik in de shop dat er alweer 2 nieuwe kleuren komen voor de M3 GTR (in 1:18 )!
Het gaat om de kleuren oxfordgrün en titansilber.
Er staan nog geen foto's op.
Ik vraag me af hoe die kleuren gaan staan, lijkt me niet echt mooi een groene M3 GTR.
W-J

Het gaat om de kleuren oxfordgrün en titansilber.
Er staan nog geen foto's op.
Ik vraag me af hoe die kleuren gaan staan, lijkt me niet echt mooi een groene M3 GTR.
W-J
- 1:18 24/7
Ik meende het ook al ergens gelezen te hebben. Als dat Oxford groen een soort british racing green moet voorstellen dan lijkt me dat echt een belachelijke kleur voor een M3 GTR!!!
Echt een vreemde affaire dit voor een toch gerespecteerd bedrijf als Minichamps! Druk er dan nog een paar raceversie's bij of standaard zilveren om aan de vraag tegemoet te komen!! En ga niet tig 'limited edition' kleuren verzinnen. What's next, Frankfurt braun en Amsterdam rose?!
zo dat lucht op!
Echt een vreemde affaire dit voor een toch gerespecteerd bedrijf als Minichamps! Druk er dan nog een paar raceversie's bij of standaard zilveren om aan de vraag tegemoet te komen!! En ga niet tig 'limited edition' kleuren verzinnen. What's next, Frankfurt braun en Amsterdam rose?!

zo dat lucht op!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
1:18 24/7 schreef:Ik meende het ook al ergens gelezen te hebben. Als dat Oxford groen een soort british racing green moet voorstellen dan lijkt me dat echt een belachelijke kleur voor een M3 GTR!!!
....
What's next, Frankfurt braun en Amsterdam rose?!
De eerste kleuren kon ik inkomen maar dit is idd raar.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- ///M Power
Zo'n kleur zal het waarschijnlijk wel zijn. Vind het jammer dat minichamps nu dit model in zoveel verschillende kleuren uitbrengt terwijl als ze andere modellen maken deze nog veel meer kunnen verkopen. Maar ik vind persoonlijk de kleur groen niet bij deze auto passen. Minichamps begint op minister wijn te lijken, namelijk bezig zijn met het uitmelken van een bepaald soort auto 

- ///M Power
Volgens Minichamps (hun site dan, http://www.minichamps.de) komt die BMW in het rood in Kalenderwoche 42, dat is volgens mij deze of volgende week dus binnenkort zal hij wel in de winkels liggen