@ brambo009: De opstelling van foto 1 met de onder- en achtergrond van foto 3. Anders gewoon foto 3

Als je niet over de juiste auto's beschikt, kan je het thema wat ruimer opvattenRicardo schreef:Ik zie trouwens wel een aantal foto's die niet helemaal bij het thema passen. Het gaat om een basis auto ( VW Golf of straat versie) t.o.v. full option ( VW Golf GTI, raceversie). Ik zie namelijk een Mercedes t.o.v. een Ferrari als ik me niet vergisOf een Tigra t.o.v. een SLS
etc.
Maar uiteraard beslissen de stemmers hier straks over
Het idee achter de speedster tegenover de SLS in dat de speedster een heel basic sportwagentje is, en de SLS een volbloed supercarRicardo schreef:Ik zie trouwens wel een aantal foto's die niet helemaal bij het thema passen. Het gaat om een basis auto ( VW Golf of straat versie) t.o.v. full option ( VW Golf GTI, raceversie). Ik zie namelijk een Mercedes t.o.v. een Ferrari als ik me niet vergisOf een Tigra t.o.v. een SLS
etc.
Maar uiteraard beslissen de stemmers hier straks over
Basselijn schreef:Het idee achter de speedster tegenover de SLS in dat de speedster een heel basic sportwagentje is, en de SLS een volbloed supercar
Zolang er een goede onderbouwing isrsh_scuderia schreef:Dan had het idee wat strenger gedefinieerd moeten worden, nu staat het open voor interpretatie en dat spreekt mij wel aan
Ik ook, en is ook wat actiever met de auto en het poppetje op de voorgrondzipperscales schreef:Ik zou zeggen nummertje 1, wat een kleuren zeg!