NAMAC beurs 5 juni 2010

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
andre
Schaal: 1:50

Re: NAMAC beurs 5 juni 2010

Bericht door andre »

Na een paar keer verstek moeten laten gaan, ben ik er deze keer ook weer .
(misschien gaan m'n beide jongens ook mee )
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Jaap
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Ik zal er niet zijn, moet taart eten :jarig: :mrgreen:
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

Ik ga ook maar weer eens kijken, is tenslotte al weer een jaar geleden denk ik.
:think: Zal ik het forum T-shirt of een Ferrari shirt aan doen :think:
:doh: Lijk wel een W*F, die weten ook nooit wat ze aan moeten :oops:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Rond een uur of 12 dan maar bij de broodjes tent (in de aankomst hal) verzamelen? :mrgreen:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
forzamasta
Contacteer:

Bericht door forzamasta »

mercedes fan schreef:Rond een uur of 12 dan maar bij de broodjes tent (in de aankomst hal) verzamelen? :mrgreen:
Dan ben ik alweer weg haha. Ik zorg altijd dat er om 10 uur ben, loop een uurtje rond en dan met de prijzen naar huis!
Het wordt al zo warm morgen en a) dan wil je van het weer genieten en b) dan wil je zeker niet in dat muffe zweethok zijn!
Autofan

Bericht door Autofan »

mercedes fan schreef:Rond een uur of 12 dan maar bij de broodjes tent (in de aankomst hal) verzamelen? :mrgreen:
Die dingen heb ik vaker gehoord. Alleen stond er dan niemand als het zover was. :P
Afbeelding
grimmi3

Bericht door grimmi3 »

Wellicht stomme vraag maar ben morgen voor het eerst aanwezig.
Kun je daar over het algemeen met pin betalen of moet je zorgen dat je een stapel euro's bij je hebt?
caprigek

Bericht door caprigek »

moet bestelling ophalen dus ben er heel even (op de parkeerplaats)

groet Michel
all objects in the mirror will be soon

dissapear
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

grimmi3 schreef:Wellicht stomme vraag maar ben morgen voor het eerst aanwezig.
Kun je daar over het algemeen met pin betalen of moet je zorgen dat je een stapel euro's bij je hebt?

Hallo GrImmi3,

In Houten is enkel een pin-betaal automaat aanwezig in het restaurant, voordat je de beurs op gaat (aan de rechter kant).

Ik adviseer je toch, om een budget in contanten mee te brengen, want er is zoveel moois te koop, dat je een grote kans maakt om over je budget heen te gaan.

Kijk goed rond, voordat je je aankoop doet, elders op deze beurs is dát model misschien wel goedkoper/duurder :idea:

Als je kans ziet, om in je woon-omgeving bij de lokale bank te pinnen (liefst met biljetten van 5-10-20 en 50 euro en wat munt geld) dan ga je zeker een hele leuke dag beleven (houdt in je achterhoofd, dat niet iedere verkoper wisselgeld genoeg bij zich heeft, en bij zijn buren dan dient te wisselen).

Ga je voor duurdere modellen van Euro 50 en meer, dan zal het waarschijnlijk geen probleem zijn op met een biljet van Euro 50 te betalen.

Let op: er zijn ook diverse Britse verkopers aanwezig, die hun marktwaar in GBP aanprijzen en in Euro's afrekenen.

Veel plezier in Houten, en maak er een mooie dag van.

Ron :arrow:
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op vr 04 jun 2010 21:13, 2 keer totaal gewijzigd.
leusden

Bericht door leusden »

Ja, en anders kan je natuurlijk ook nog Houten inrijden om wat te pinnen. Heb gehoord dat je een button krijgt als je binnenkomt, dus je kan zovaak naar binnen en naar buiten als je zelf wilt. Bij je eigen bank kan je binnen vaak kiezen dat je zoveel mogelijk biljetten van 5,- wilt pinnen. Doe ik zelf ook, werkt prima.

Ik ga morgen ook voor het eerst. Heb er erg zin in. Spaar zelf modellen van schaal 1:34-1:40.

Ben benieuwd waar ik morgen mee naar huis ga.
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

:cool: Zo, was weer aardig temperatuurtje daar :doh:

Heb weer een heleboel MAF-ers ontmoet.
Paol was weer op zoek naar donormodellen voor Jan Lammers. Kwart over 10 scoorde hij alweer zijn eerste aanwinst.
Ben benieuwd hoe laat hij vanmiddag/avond klaar is met ombouwen.....
Uiteraard een paar standhouders van het forum: Dartrace, Motorhead en Frank van Droomauto's.

Ik had mijn forum T-shirt aangedaan, daardoor werd ik al vrij gauw aangesproken door Mercedesfan en later ook door Scenic......
:think: wellicht de volgende keer toch maar weer incognito gaan.... :doh:
Nee hoor jongens, leuk jullie eens gezien en gesproken te hebben, jullie zijn tenslotte de toekomst :thump_up:

Mooie zilveren 1:18 Shelby GT-500KR van Road Signature en een grijze 1:18 Lamborghini Estoque van Mondo motors op de kop getikt.
Allebei voor een vriendenprijsje, dus het was weer erg geslaagd. :dance:
Ben blij dat ik weer eens geweest ben.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

F40F50ENZO schreef: Ik had mijn forum T-shirt aangedaan, daardoor werd ik al vrij gauw aangesproken door Mercedesfan en later ook door Scenic......
.
De gehele kleuterklas was dus weer aanwezig :thump_up: :mrgreen:
Scenic

Bericht door Scenic »

Heheeee...... Ricardo daar moet je niet van spreken he.... Ik liep in een pad en ineens zag ik daar een modelautoforum.nl shirt. Dus ik erachteraan. En ja hoor dat was F40F50ENZO we hebben efe gezzelig gepraat. En verder Maurice nog gezien had ook een vriend bij zich. En was uitermate jaloers op de C-Klasse Estate van AA die mijn kameraad gekocht had. :P En verder nog wat Norev 3 Inches weten te scoren. Kortom een gezzelig dagje... En oja die minimeet bij het Snackpointje. Waarom kwam er niemand. Nee ik was er toevallig efe wat in me mondhoek aan het proppen. Zag alleen Maurice opvallend raar kijken. Verder heb ik het er erg naar mijn zin gehad. Ookal was het verschrikkelijk heet!! Maar met genoeg Sprite red je het wel. We waren er al om 9 UUR en toen heb ik staan praten met iemand van de NAMAC die even later zei kom maar binnen. En toen mochten we met ze vieren gratis naar binnen :dance: Kortom een gezzelige dag gehad!! :drool:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Dat T shirt heb ik ook gezien ,wilde je ook aanspreken maar juist op dat moment
had ik geen oogcontact meer met m'n oudste zoon, dus moest ik daar achteraan
Volgende keer beter :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
sybren

Bericht door sybren »

Ik heb 2 porsches weten te scoren, een red bull gt3 rsr en een le mans neem ik ook een rsr :D
Plaats reactie