Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb vandaag via Marktplaats een vitrinekast met inhoud gekocht. Had al precies zo'n kast dus dat staat mooi. Over een maand is de verbouwing klaar en komen ze op mijn kamer te staan. De inhoud bestaat uit 16 auto's waarvan er een paar weer weg gaan.
Deze modellen mogen blijven:
BMW 850i Maisto Roodmetallic
Dodge Viper SRT10 Roadster Bburago Rood
Ferrari F355 Berlinetta UT Models Rood
Ferrari F50 Maisto Rood
Jaguar E-Type Convertible Bburago British Racing Green
Lamborghini Countach Bburago Zwart
Mercedes-Benz A-Klasse David Coulthard Maisto Zilver/Zwart/Oranje
Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor Maisto Geel
Porsche 911 Carrera 993 Bburago Rood
De andere 7 gaan in de verkoop..
Benneton B194 Pauls ModelArt Groen/Blauw
BMW 325i Cabriolet Maisto Zwart
Bugatti EB110 Bburago Geel
Ferrari 348 TB Evoluzione Bburago Rood
Ferrari 456GT Bburago Rood
Ferrari TestaRossa Bburago Rood
Lamborghini Diablo Bburago Geel
Bedankt voor de reacties De verbouwing is bijna klaar, er wordt nu binnen druk geverfd/gelatext en over 2/3 weken kan ik erin. Dan komen er 2 van deze kasten te staan, en ik heb ook een tafel waar ik 8 auto's onder een glazen blad kan zetten.
Ik heb er zelf geen andere schijven onder gezet. Heb het model vorig zomer op een markt gekocht voor 6 euro, hij was niet nieuw. Het kan zijn dat de vorige eigenaar er wel aan gesleuteld heeft.
Voor meer foto's en op hogere resolutie heb ik een website gemaakt waar al mijn modellen op komen te staan. Bijna alles is al geupload. In de sitemap kun je een overzichtje vinden van de modellen.
Bij mij dezelfde commentaar, de logo's op de achtergrond maken je site te druk vind ik persoonlijk.
Ikzelf heb ook een site, je moet hier maar eens een kijkje op nemen.
Momenteel staan wel niet al mijn modellen erop..
Dan heb ik net de oude site nog gemist De 'vernieuwde' site ziet er goed uit hoor.
Grappig die logo's van de modelfabrikanten wanneer je erop klikt om de collectie te bekijken