Hummer H2 met "ingekort" dak (SUT) (( KLAAR ))
- Bugatti Veyron
Re: Hummer H2 met "ingekort" dak (SUT) (( UPDATE ))
Netjes gedaan! 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Re: Hummer H2 met "ingekort" dak (SUT) (( UPDATE ))
en hij is klaar, nog strepen erop gezet, en een custom grill in de motorkap,
de vegen en kleurverschillen op de lak komen door van buiten naar binnen te zetten met de kou, dit zijn geen fouten
en de achterste rechtse streep hangt los want mijn tape was op dus dat stuk plakte al niet meer, ik moet nog nieuwe gaan halen

de vegen en kleurverschillen op de lak komen door van buiten naar binnen te zetten met de kou, dit zijn geen fouten

en de achterste rechtse streep hangt los want mijn tape was op dus dat stuk plakte al niet meer, ik moet nog nieuwe gaan halen

Te koop (1:18): McLaren F1, Viper GTSR, Jaguar XK120, BMW 645ci, BMW 850i, Maserati 3200GT
- Bugatti Veyron
Re: Hummer H2 met "ingekort" dak (SUT) (( KLAAR ))
De auto is behoorlijk ogeknapt, maar ik blijf erbij dat de velgen er niet uit zien.

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
is ook zo, maar zoals ik al zei, de maat die ik wil vind je niet makkelijk, en als je ze dan vind kosten ze waarschijnlijk meer als de auto heeft gekost en dat ga ik niet doenBugatti Veyron schreef:De auto is behoorlijk ogeknapt, maar ik blijf erbij dat de velgen er niet uit zien.

Te koop (1:18): McLaren F1, Viper GTSR, Jaguar XK120, BMW 645ci, BMW 850i, Maserati 3200GT
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Het lijkt alsof er nog wat schuurplekken te zien zijn, maar verder ziet het er mooi uit
waar zie je die?Jaap schreef:Het lijkt alsof er nog wat schuurplekken te zien zijn, maar verder ziet het er mooi uit

- Jaap
- Contacteer:
foto 2 en 3 vooral, langs de verlaagde achterkant en bij foto 3 linkboven de achterdeur, boven voorwiel.
Of is dit schijn?
Of is dit schijn?
dat is van de kouJaap schreef:foto 2 en 3 vooral, langs de verlaagde achterkant en bij foto 3 linkboven de achterdeur, boven voorwiel.
Of is dit schijn?

mooi gedaan 
maar zoals al vermeld is: die velgen
Nergens een afbreek model staan?
Of eens zoeken op internet, rommelmarkt?

maar zoals al vermeld is: die velgen

Ik ben van dezelfde mening als de rest, mooie ombouw, enkel de velgen lijken nergens op 

Autotechnieker => mijn job en passie 

- Jaap
- Contacteer:
Oke, mooi zo. Zou jammer zijn als het blijvend was dusJC2300 schreef:dat is van de kouJaap schreef:foto 2 en 3 vooral, langs de verlaagde achterkant en bij foto 3 linkboven de achterdeur, boven voorwiel.
Of is dit schijn?ik had hem van de garage naar binnen genomen dus hij was aangedampt, binnekort komen nieuwe fotos dan mag je dat normaal niet meer zien

ma de senne seSenneboy schreef:mooi gedaan
maar zoals al vermeld is: die velgen![]()

velgen zijn idd niet echt schoon
had je ze ni beter gwn zilver volledig gespoten