Het zal wel duidelijk zijn dat alle argumenten, zoals prijs, kwaliteit, aantal ook allemaal mee tellen wanneer je op deze fabrikanten gaat stemmen. Dus laat je mening horen!

Kwiebje schreef:
Nee, dit is gewoon een uitleg in vaktermen. The red dream vond mijn vraag een beetje moeilijk, dus heb hem in vaktermen uitgelegd mischien is het nu makkelijker.
Kwiebje schreef:
Het zal wel duidelijk zijn dat alle argumenten, zoals prijs, kwaliteit, aantal ook allemaal mee tellen wanneer je op deze fabrikanten gaat stemmen. Dus laat je mening horen
bigodino schreef:
Ligt er aan wat je belangrijk vindt: daarom is de vraag niet geheel duidelijk. De beste in wat? Afwerking? Aanbod? Prijs? Dus daarom mag iemand de prijs in zijn keuze betrekken.
bigodino schreef:
Voor mij is een modelmaker het beste, als hij het 1:1 model het beste benadert in afwerking en detaillering en de vorm goed te pakken heeft.
Bart schreef:
Bij de beste fabrikant kijk ik ook naar de prijs kwaliteit verhouding. Want je kunt wel de beste met afwerking zijn, maar als de prijs te hoog ligt zal er minder verkocht worden (exclusief). Voor mij telt dan ook de prijs. Hoe beter het model, voor minder geld is de beste
The Red Dream schreef: Met "beste modelautobouwer in de schaal 1/18" wordt toch alleen mee bedoeld de detaillering, afwerking en natuurgetrouwe nabootsing van het originele en heeft een prijskaartje toch geen toegevoegde waarde aan deze titel van deze poll.
Laat ik het even duidelijker uitleggen. Ik ben in een modelautowinkel en ik aanschouw alle 1/18 modellen van de merken die in deze poll worden aangegeven, dan vind ik persoonlijk sommige merken beter, dan de andere. Zelf vind ik Exoto en CMC het mooiste in 1/18 modelauto's en dan vind ik ze ook de beste modelautobouwers, maar dat is helemaal mijn persoonlijke keuze. Ondanks dat Mattel veel goedkoper is, blijft voor mij Exoto toch de beste modelautobouwer. Daarom kies ik in de poll voor Exoto en niet voor Mattel, omdat deze goedkoper zijn in aanschaf.
Indien ik een model koop, dan komt het prijskaartje pas ter spraken, maar daar gaat deze poll toch niet over. Dan moet deze poll een andere titel krijgen.