Wij (ons bedrijf) heeft ook een soort van webwinkel in voedsel dingen,
door de IT boys / girls is de resolutie naar 200 x ? pi gebracht, zodat iedereen snel kan zien wat het item is, er is natuurlijk ook een vergroot mogelijkheid naar 800 x ? pi.
bij ons gaat het om verkoop, dus inkomsten, en kunnen wij gewoon niet een klant "lang" laten wachten voordat er een foto binnenkomt.
Alles heeft natuurlijk te maken met de snelheid van de intenet verbinding en hoe groot het beeldscherm is.
Hiebij ga ik zeker mee, wat de Mods al hebben gezegd en dat het een en ander kan worden voorgelegd aan het MAF bestuur.
Wetende dat menig forum lid, een gewoon en standaard internet verbinding heeft van 1.5 - ? MBps en nog niet iedereen een mooi groot scherm thuis heeft staan / iphone enof een Ibook in bezit heeft.
zou ik er persoonlijk voor zijn, om de huidige resulties te behouden, om toch alles mooi te kunnen bekijken.
Daarin tegen, gaat de toekomst gewoon voort, en verwacht ik wel in de toekomst een hogere resolutie te verkrijgen, maar zover is BE / DE/ NL nog niet vandaag de dag.
maar als morgen diverse internet providers hun standaard snelheid gaan verdubbelen enof nog hoger, dan ben ik zelf zeer zeker voorstander voor een iets hogere. resolutie.

een poll te maken, over welke internet snelheid we thuis bezitten en met welke resolutie we thuis kijken, werk- en andere internet verbindingen daarbij uitsluiten (internet cafe's- school - universiteit, etc). Sucses hierbij, ik zal hem zeker invullen.

Oja, voor niks schijnt de zon, met een financiële bijdrage (van jou/jullie kant) kan je forum misschien helpen naar een "verbeterde" toekomst
Maf vriend, Ron