Artikel autoweek
Re: Artikel autoweek
Er is zelfs een filmpje van: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ZJ2ea6hjZI" onclick="window.open(this.href);return false;

Hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden, het model gaat er brandschoon in, en komt er dus ook brandschoon uit... Tadaa!! 

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ga daar geen 1:50 truck doorheen rijden, vrees dat de lampen beugels e.d. of nog stoffig zijn of achterblijven in het doosje.
Het bekijken wel: het afstoffen is een vervelende bijkomstigheid.goededag schreef:Ik had het vanochtend al op aw gelezen![]()
Maar als je verzamelaar en liefhebber bent vind je het toch leuk om je modellen te bekijken tijdens het afstoffen???
En wie geeft er nou €50.00 uit voor zoiets? dan heb je echt geld teveel. Kun je beter een leuk model voor kopen.

Autofan schreef:Het bekijken wel: het afstoffen is een vervelende bijkomstigheid.goededag schreef:Ik had het vanochtend al op aw gelezen![]()
Maar als je verzamelaar en liefhebber bent vind je het toch leuk om je modellen te bekijken tijdens het afstoffen???
En wie geeft er nou €50.00 uit voor zoiets? dan heb je echt geld teveel. Kun je beter een leuk model voor kopen.

Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die van stoffen genieten... Stofzuigen wel, dan zie je het gelijk schoner worden zonder al teveel moeite 
Anyway, dat filmpje ziet er net uit als een geboorte, en dat voor 50eu? Ga wel weer aan de slag met doek+kwastje...

Anyway, dat filmpje ziet er net uit als een geboorte, en dat voor 50eu? Ga wel weer aan de slag met doek+kwastje...