Andere collectie modellen
Re: Andere collectie modellen
Mooie verzameling. Heb je een foto met een normaal 1:18 autootje?
Het zou leuk zijn als ze daar de details van CMC in stoppen. Maar dan zal het wel heel erg duur worden
Het zou leuk zijn als ze daar de details van CMC in stoppen. Maar dan zal het wel heel erg duur worden
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Hoe bedoel je? De details van die vliegtuigen, de afwerking?
Ik bedoel gewoon om het grootteverschil te kunnen zien.
En dat van die CMC kwaliteit bedoel ik dat ze ook heel gedetailleerde motortjes etc zouden hebben.
En dat van die CMC kwaliteit bedoel ik dat ze ook heel gedetailleerde motortjes etc zouden hebben.
- NetForce84
- Moderator
Ik snap wat je bedoeld
Zal eens een 1:18 schaalmodel van mijn Le Mans collectie naast die F-16 zetten en dan eens een vergelijkende foto maken

Zal eens een 1:18 schaalmodel van mijn Le Mans collectie naast die F-16 zetten en dan eens een vergelijkende foto maken

Wow, dat zijn indrukwekkende modellen. Ik bouw zelf wel eens wat militair spul in 1:72 en dat vind ik al super, maar in deze schaal lijkt me echt helemaal geweldig om te zien!

- NetForce84
- Moderator
Had hier op het forum gezien dat een collega verzamelaar een fotoshoot had gedaan met zijn 1:18 F-16 samen met 1:18 auto schaalmodellen.
Ik ga daar ook eens werk moeten van maken
Heb hier ook deze F-16 staan en dan nog enkele warbirds op 1:18.
Moet lukken
Ik ga daar ook eens werk moeten van maken
Heb hier ook deze F-16 staan en dan nog enkele warbirds op 1:18.
Moet lukken
- Mr. Dj M.
Dat klinkt leuk, mooie collectie vliegtuigen hoor

-
Een mooie verzameling vliegtuigen

- Benderbij
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Vliegtuigmodellen zijn ook leuk.
Ik heb er ook een aantal in de vitrine maar verzamel niet echt.
Ik wil een model hebben van toestellen waarin ik zelf gevlogen heb en daarnaast heb ik een beperkte Fokker Friendship verzameling.
Ik heb er ook een aantal in de vitrine maar verzamel niet echt.
Ik wil een model hebben van toestellen waarin ik zelf gevlogen heb en daarnaast heb ik een beperkte Fokker Friendship verzameling.
echt geweldig om te zien !! complimenten !!
Hoe een Hobby uit de hand kan lopen ...
http://www.world-rally-museum.nl
http://www.world-rally-museum.nl
- NetForce84
- Moderator
Dank u voor de positieve reacties
- alain_1978
Dat is nu ook eens een mooie collectie vind ik. Is eens wat anders dan de auto's. Die vliegtuigen zien er bijzonder fraai uit
Ik heb wel een voorliefde voor de Spitfire die je daar staan hebt, gewoon omdat ik dit een heel mooi vliegtuig vind.
Kan de motorkap daar ook van open want ik zie dat je vliegtuigen hebt waarvan ook de motorkap openkan?
Een totaal ander toestel (ik weet niet of je deze ook hebt) wat ik ook zeer knap vind is het SR-71 Blackbird spionagevliegtuig.
Misschien moet ik hier ook mijn andere hobby maar eens laten zien. Ik ben sinds 2 jaar ook begonnen met het verzamelen van Manga figuren (enkel dames).
Weliswaar een veel kleinere collectie dan mijn autocollectie maar het zijn er nu toch ook zo'n 20 denk ik.

Ik heb wel een voorliefde voor de Spitfire die je daar staan hebt, gewoon omdat ik dit een heel mooi vliegtuig vind.
Kan de motorkap daar ook van open want ik zie dat je vliegtuigen hebt waarvan ook de motorkap openkan?
Een totaal ander toestel (ik weet niet of je deze ook hebt) wat ik ook zeer knap vind is het SR-71 Blackbird spionagevliegtuig.
Misschien moet ik hier ook mijn andere hobby maar eens laten zien. Ik ben sinds 2 jaar ook begonnen met het verzamelen van Manga figuren (enkel dames).
Weliswaar een veel kleinere collectie dan mijn autocollectie maar het zijn er nu toch ook zo'n 20 denk ik.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- NetForce84
- Moderator
Van de spitfire kan de motorkap niet open.
Enkel van de ME109 is dit het geval.
Het enigste wat van alle vliegtuigen open kan is de cockpit, omdat er altijd een piloot figuurtje bijzit.
De SR-71 is mij welgekend maar zou wat grooot uitvallen op 1:18 hé
Het enigste wat van alle vliegtuigen open kan is de cockpit, omdat er altijd een piloot figuurtje bijzit.

- alain_1978
OK, bedankt voor de info. Blijft toch een mooi vliegtuig. Begin al zin te krijgen om de Spitfire ook aan te schaffen, zeker omdat het 1:18 is.NetForce84 schreef:Van de spitfire kan de motorkap niet open.
Ja dat is wel leuk als er een piloot figuurtje bijzit. Zouden ze bij de race autominiaturen ook eens wat meer mogen doen.
De SR-71 zou inderdaad misschien wel wat groot uitvallen in 1:18 dat is waar. Had ik nog niet over nagedacht

Nog proficiat met je promotie tot moderator hier op het forum

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'