Forumkarting 2012
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Forumkarting 2012
Leuk om te lezen dat het weer goed is gegaan, helaas voor de weinige deelnemers, maar volgend jaar ben ik er weer bij!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
@ the_stig; Gaat prima, vorig jaar zat er wat meer rusttijd tussen de heats en kon het evenwichtsorgaan even weer op adem komen.
Dit jaar was het voor mij persoonlijk iets te snel achter elkaar. Ik zal ook nog even een foto schieten van mij superbeker. 

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Jammer dat het voor mij op een onhandig tijdstip kwam.
De pret weer gemist.
Hopelijk kan ik volgend jaar wel meedoen met de pret en jolijt. En met Rico weet je zeker dat je niet laatste worden kan.
De pret weer gemist.
Hopelijk kan ik volgend jaar wel meedoen met de pret en jolijt. En met Rico weet je zeker dat je niet laatste worden kan.

Da's goed om te horen. Ik vond de heats eigenlijk ook wel snel op elkaar volgen.Ricardo schreef:@ the_stig; Gaat prima, vorig jaar zat er wat meer rusttijd tussen de heats en kon het evenwichtsorgaan even weer op adem komen.Dit jaar was het voor mij persoonlijk iets te snel achter elkaar. Ik zal ook nog even een foto schieten van mij superbeker.
Een aandachtspunt voor volgend jaar.

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Was al genoteerd, want moe toch wel even een slokje vocht kunnen toedienen.the_stig schreef:Da's goed om te horen. Ik vond de heats eigenlijk ook wel snel op elkaar volgen.Ricardo schreef:@ the_stig; Gaat prima, vorig jaar zat er wat meer rusttijd tussen de heats en kon het evenwichtsorgaan even weer op adem komen.Dit jaar was het voor mij persoonlijk iets te snel achter elkaar. Ik zal ook nog even een foto schieten van mij superbeker.
Een aandachtspunt voor volgend jaar.

Tussen Rico en mij is het anders altijd spannend.rsh_scuderia schreef:Jammer dat het voor mij op een onhandig tijdstip kwam.
De pret weer gemist.

Die vaste klantenkorting mag ik wel meenemen naar 2013 toch?