GMP 4 palen garage brug

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

marco155

Re: GMP 4 palen garage brug

Bericht door marco155 »

Nu ben ik wel nieuwsgierig...
Tijdje terug was ik wat aan het zoeken naar een brug voor mijn diorama,
toen zag ik dat er een GMP 4 kolomsbrug brug aangeboden werd in 1/43, dus die meteen in een opwelling gekocht. :D
wel nog van de prijs af kunnen krijgen, nu ben ik dus wel benieuwd of deze brug in 1/43 echt zo zeldzaam is als de meneer beweerde. :?:
Ik heb ook een simpel A-4tje er bij gekregen dat het een prototype was met handtekening.
En heeft iemand ook een idee wat zulk iets waard is??
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: GMP 4 palen garage brug

Bericht door schuifelhoofd »

marco155 schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig...
Tijdje terug was ik wat aan het zoeken naar een brug voor mijn diorama,
toen zag ik dat er een GMP 4 kolomsbrug brug aangeboden werd in 1/43, dus die meteen in een opwelling gekocht. :D
wel nog van de prijs af kunnen krijgen, nu ben ik dus wel benieuwd of deze brug in 1/43 echt zo zeldzaam is als de meneer beweerde. :?:
Ik heb ook een simpel A-4tje er bij gekregen dat het een prototype was met handtekening.
En heeft iemand ook een idee wat zulk iets waard is??
Als het een prototype is zou ie in een gewone witte doos moeten zitten (als die er bij is).
Die zijn dus echt wel zeldzaam, omdat het een soort pre-productie betreft.

1:43 en 1:18 zijn ze niet super-zeldzaam, maar (bijna) niemand die er eentje heeft, verkoopt zijn exemplaar :P
marco155

Re: GMP 4 palen garage brug

Bericht door marco155 »

Zit inderdaad in een witte doos.
Dus u zegt dus eigenlijk dat er heel veel zijn, maar dat je ze nooit ziet....
Oké, had ik niet verwacht.
schuifelhoofd schreef:
marco155 schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig...
Tijdje terug was ik wat aan het zoeken naar een brug voor mijn diorama,
toen zag ik dat er een GMP 4 kolomsbrug brug aangeboden werd in 1/43, dus die meteen in een opwelling gekocht. :D
wel nog van de prijs af kunnen krijgen, nu ben ik dus wel benieuwd of deze brug in 1/43 echt zo zeldzaam is als de meneer beweerde. :?:
Ik heb ook een simpel A-4tje er bij gekregen dat het een prototype was met handtekening.
En heeft iemand ook een idee wat zulk iets waard is??
Als het een prototype is zou ie in een gewone witte doos moeten zitten (als die er bij is).
Die zijn dus echt wel zeldzaam, omdat het een soort pre-productie betreft.

1:43 en 1:18 zijn ze niet super-zeldzaam, maar (bijna) niemand die er eentje heeft, verkoopt zijn exemplaar :P
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: GMP 4 palen garage brug

Bericht door schuifelhoofd »

marco155 schreef:Zit inderdaad in een witte doos.
Dus u zegt dus eigenlijk dat er heel veel zijn, maar dat je ze nooit ziet....
Oké, had ik niet verwacht.
Een pre-productie zijn een soort test-exemplaren, dat kunnen enkele zijn , maar ook enkele 10tallen.

Over die bruggen, er zijn er niet zo veel gemaakt, maar ze zijn niet super-gelimiteerd,
alleen blijven alle eigenaar ze netjes in hun vitrine houden. Doe ik ook met de mijne :wink:

Ivm een 1:18 GMP 4palen brug: ik weet er eentje te koop in U.K. Kostprijs £75 zonder verzending.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: GMP 4 palen garage brug

Bericht door Nelis »

Treuscale brengt binnenkort een 2-kolomslift uit. ACME trading (G.M.P.) brengt ze ook nog uit. Ze staan in pre-order bij Tom's...
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: GMP 4 palen garage brug

Bericht door NetForce84 »

Ondertussen ben ik via via al aan zo een 4 palen brug geraakt van GMP.
Ben er zeer tevreden over.
Blijkbaar zijn ze steeds moeilijker en moeilijker te verkrijgen en moet je snel zijn :oops:
Plaats reactie