Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ik ben momenteel mijn DS19 nog aan het spuiten, maar daarna begin ik aan deze.
zou er nog iemand me kunnen vertellen welke korrels schuurpapier ik het beste koop?
Fijn tot heel fijn.
Van 400 tot 1500 in verschillende stappen voldoet prima.
400 voor het grove werk tot 1500 voor het afwerken voor de primerlaag of zelfs het afwerken van de primer.
En ja, zo'n grote doos zal je niet heel snel meer in de handen hebben
hmm dan zal ik maar vast 400, 800, 1200 en 1500 bestellen...
enig idee of ik appelsienhuid kan wegwerken door het 1500 te schuren, dan de transparante lak aan te brengen en daarna waxen?
ik had het gezien, hartelijk bedankt. ik heb zowat heel het internet afgezocht naar een goede uitleg en heb die bij deze gehad.
@ ricardo: ik ben er ondertussen achter dat de decals ontbreken, gelukkig gaat iemand op het Citroën forum zijn exemplaar inscannen zodat ik ze zelf kan maken. in ieder geval betekend dit niet veel goeds voor de rest van de onderdelen.