Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jaa absoluut de oude v10 en v12. Prachtig!! maar toch ben ik wel benieuwd hoor naar die v6 turbo. het is allemaal wel interessant!
ja ik ben al wel even vettel fan. Het is eigenlijk gekomen toen hij voor het eerst een gp reed (amerika) sinds dien ben ik hem een beetje gaan volgen enzo. sinds vorig jaar ben ik zijn auto's in 1:18 gaan verzamelen. en jah de red bull is toch echt een prachtige auto
na een lange tijd weer online op het forum. maar ik heb weer foto's en mijn red bull collectie is weer uitgebreid met de RB9!
Ook heb ik mijn 2009 collectie op de foto gezet. hier ben ik nog wel op zoek naar meerdere modellen. Dus mensen, wie nog modellen in 1:18 hebben uit het seizoen 2009 en ze willen er misschien van af, meld je!
Ieder zijn verzameling hé.
F1 is inderdaad een zeer tof verzamelthema met veel variatie en knappe modellen
Ik hou het liever bij modellen van de endurance racerij
ik ben vooral red bull fan! maar ook wil ik graag modellen uit het jaar 2009 in 1:18. de auto's uit dit jaar vind ik ook erg mooi. ik zoek ook nog naar de torro rosso, ferrari en de brawn.