Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Nice man alleen vin de velgen net iets te groot of je zou nog wat aan de wielkasten moeten doen zodat de velgen
dieper erin komen en wat camber zou hem ook goed staan .
Velgen maat is perfect zo! Alleen nog even binnenkant van de wielkasten vrij maken zodat ie nog ietsjes kan zakken..
En ik vind de achterbumper wat lomp vergeleken met de voorkant..
rene86 schreef:Velgen maat is perfect zo! Alleen nog even binnenkant van de wielkasten vrij maken zodat ie nog ietsjes kan zakken..
En ik vind de achterbumper wat lomp vergeleken met de voorkant..
Gaat de goede kant op in ieder geval
Vind ik ook wel en veel lager gaat hij niet meer kunnen want de bodem ligt nu al tegen de grond
En nu is het vooral schuren geblazen, en tussendoor een beetje voordoen
Idd, de achterbumper is echt gigantisch tegenover de voorste ben ik aan het proberen strak te krijgen
Nog een beetje voortgedaan aan de Civic, ik krijg hem nog altijd niet strak
eerst een beetje camber proberen te maken
Gisteren nog een beetje geschuurd en in de primer gezet, dit lukt niet echt goed
K*tdeuren