Opel Astra V8 coupé update 30Mei
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Vroegâh.... toen had je geen decals.. most je alles spuitâh...
en daarvoor had je spuitmallen voor bandenlogo's. Deze kon je tegen de band drukken en met je airbrushje spoot je gewoon even de logo's erop.... hardstikke makkelijk..
Ik heb de mijne nog gekocht in Engeland bij Grand Prix Models... misschien dat ze die dingen nog wel hebben..
en voor banden is het handig om de decals eerst zacht te maken met decalsoftner.. en de decals op een natte spons leggen, dan kan je ze vrij lang laten liggen en weken, terwijl de lijm niet wegspoelt.... Sponsje in een schoteltje water liggen.....
en daarvoor had je spuitmallen voor bandenlogo's. Deze kon je tegen de band drukken en met je airbrushje spoot je gewoon even de logo's erop.... hardstikke makkelijk..
Ik heb de mijne nog gekocht in Engeland bij Grand Prix Models... misschien dat ze die dingen nog wel hebben..
en voor banden is het handig om de decals eerst zacht te maken met decalsoftner.. en de decals op een natte spons leggen, dan kan je ze vrij lang laten liggen en weken, terwijl de lijm niet wegspoelt.... Sponsje in een schoteltje water liggen.....
Die Dunlop-decal zit nog op 't papiertje...
Ben zelfs met pincet aan de gang geweest...
Vind het wel knap als je een model bouwt, en dat ie er dan net zo
uitziet als op de doos
Ik spuit m'n model wel een keer en zet 'm in elkaar...
En die decals... daar begin ik niet aan...
Heb nog een aantal pakketten in de kast liggen...
En tot nu toe liggen ze daar prima...
Ben zelfs met pincet aan de gang geweest...
Vind het wel knap als je een model bouwt, en dat ie er dan net zo
uitziet als op de doos

Ik spuit m'n model wel een keer en zet 'm in elkaar...
En die decals... daar begin ik niet aan...
Heb nog een aantal pakketten in de kast liggen...
En tot nu toe liggen ze daar prima...
- Deathtrap
- Schaal: 1:24
- Contacteer:
Dragonfly schreef:hey bedankt iedereen maar zit dus met een prob, de lak van de astra is raar gaan doen en moe dus opnieuw gebeueren maar zit met die carbon decals op de dorpels dus ga eens eerst peinse wak ga doen voordak eraan begin
De lak is raar gaan doen??? Wat is er gebeurt dan?
Dat is wel interessant om te weten, want anders kanhet anderen ook gebeuren.
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
het prob was dat de vernis en de kleur klein beetje gereageerd hadde wat op zich mee viel. Maar tegelijk was er nog een hoop stof in de lak gekropen waardoor het op geen kl.... trekt. Dus bij deze ben ik het model trug aan het afschuren en ga prob vandaag nog een nieuwe laag verf erop te zetten. Dus weg is ie nog niet. He shall live again some day 

- Rakesh_BMW