Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja mooi ding he?
Ik kende die rode rally versie ook niet tot ik hem tegen kwam toen ik foto's aan het zoeken was.
In de bekende webwinkels kon ik hem niet vinden, gelukkig stond deze op eBay. Even slikken en besteld
klopt
Kijk maar op https://modelm43.online/full-archive/, daar staan collecties met modellen in Jägermeister, Gulf, Martini, Coca-Cola en andere kleurtjes. Hoe denk je dat ik aan al 70 thema's kom?
... En het eind is nog niet in zicht ...
Vanmiddag teruggekomen van vakantie en vanavond plaatste ik 2 updates tegelijk op mijn website (dan weet je wat ik in de avonduurtjes gedaan heb bij een lekker glaasje Portugese wijn )
#071 Porsche 936 fabrieksauto's en #072 Porsche 908 & 936 klantenteams omdat deze nauw met elkaar verweven zijn.
Een Toyota 89C-V in de grijze sponsoring van Men's Tenoras met een Nissan op de achtergrond in dezelfde kleuren
En een Toyota 92C-V in het wit-geel-blauw van TRUST met op de achtergrond een oudere Porsche 956 ook uit het Japanse sports car kampioenschap
Laatst gewijzigd door modelM43 op wo 04 dec 2024 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.