Maisto Mercedes Benz CLK-DTM Christijan Albers 2003

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Michel,.....ik ben écht onder de indruk.
Ik denk er ook al langer over om ooit aan dit karwei te beginnen, maar de belettering aan de zijkant schrikt me toch af.
Van deze kant alleen oprechte waardering. :worshippy: Ik weet hoe verdomd moeilijk DIT is.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
boerke04

Bericht door boerke04 »

Zo dat lijkt me nog eens een hele klus, ik ben wel benieuwd naar de vorderingen. Als ombouwanalfabeet kan ik hier alleen maar ontzettend veel bewondering voor hebben. :worshippy:
Afbeelding
CARROS

Bericht door CARROS »

Het enige wat ik hier over kan zeggen op het moment is WOW
Echt heel erg knap, ik kan niet wachten op het eindresultaat!!! :o
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:worshippy: :worshippy: Kan niet anders zeggen, ben sprakeloos!! :worshippy: :worshippy:
Jordy

Bericht door Jordy »

Jos

Bericht door Jos »

het kan dus wel :thump_up:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

mm... jammer dat het model verkleurt is door de zon... maar toch :worshippy: :thump_up:

maar het is wel een goede indicatie wat ik voor mijn modelletje zou kunnen vragen... nu al op ? 45.... en dat voor een verkleurt model.. :?

ik zou een model als dit dus nooit uitlenen aan iemand die het in een vitrine in de zon gaat zetten....

Juist omdat ik er zelf één aan het bouwen ben, heb ik de fotoos wat beter bestudeert, maar er klopt toch het een en ander niet aan deze 1:18... (en nee het is geen jalouzie)... gemakshalve zin er wat concessies gedaan ...maar toch is het wel een mooi gezicht.

Ik kan al bijna niet wachten tot de mijne klaar is...
Jos

Bericht door Jos »

die Peter is ook een ervaren bouwer.
Michel als die van jou beter wordt ben je goed bezig!!! Alleen zal je prijs nu wel stijgen nadat je weet wat zoiets waard kan zijn :mrgreen:

trouwens de lettertypes die hij gebruikt zijn een betere benadering dan die wat jij gebruikt tot nu toe vind ik, maar zal vast verandering in komen :)
Curbstone Models
Contacteer:

Ik ben al op jacht naar de juiste lettertypes.

Mercedes gebruikt een "Corporate A medium" voor dit model, maar die heb ik niet in mijn database zitten.

maar daar wordt aan gewerkt om die te krijgen... 8)
Laatst gewijzigd door Curbstone Models op zo 20 feb 2005 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Jos

Bericht door Jos »

het ergste aan zijn versie vind ik dat de spiegels niet mooi oranje zijn...
Curbstone Models
Contacteer:

Het ergste vindt ik dat hij het model gespoten heeft en daarbij ook delen heeft meegespoten die niet wit horen te zijn...
Jordy

Bericht door Jordy »

Ik zie het al .. het wordt heel mooi :drool:
Jos

Bericht door Jos »

Curbstone schreef:Het ergste vindt ik dat hij het model gespoten heeft en daarbij ook delen heeft meegespoten die niet wit horen te zijn...

jij bedoelt vast de bovenkant van de wielkasten achter de voorwielen? Ja dat is ook niet echt mooi nee...
Bracer

Bericht door Bracer »

Ik vind het er goed uitzien voorzover :thump_up: wou dat ik het kon maar zou het dan nooit verkopen :mrgreen:
Afbeelding
Curbstone Models
Contacteer:

Bracer schreef:maar zou het dan nooit verkopen :mrgreen:

Het gaat er toch ook niet om dat je het zou kunnen verkopen. Het gaat erom dat het leuk is om het te maken, wat het resultaat ook is.

En als je er mee bezig bent, kom je altijd tot de conclusie dat je de volgende anders gaat doen. Je leert ervan en je wordt beter.

Ik ken weinig mensen die hun allereerste model meteen perfect gemaakt hebben (of het moet een niveau 1 modelletje zin van Revell, vier dingetje in elkaar klikken moet toch wel in één keer kunnen :mrgreen: )

Zo heb ik weer wat geleerd van Matt op de forummeeting... wat weer aangeeft dat je ook kan leren van de ervaring van een ander... Daarom is deze topic ook best leuk. Je ka zien wat een ander doet en maakt, en daar krijg je zelf ook weer inspiratie van.

En succes is 10% inspiratie en 90% transpiratie... 8)
Plaats reactie