Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jongens, jongens, rustig maar. Het is nog maar een gespoten prototype. De uitlaten zijn nog niet in goede kleur en koplampen kloppen ook nog niet. Velgen zijn ook nog niet goed, maar dat zal allemaal nog veranderen. In mei staat ie in de winkel.
De Aston Martin wordt al aangeboden. Maar kijk eens naar de prijs, 28,98 euro omgerekend moet het model kosten. Snap het niet helemaal, maar het zou wel leuk zijn als de modellen weer wat goedkoper werden
30 euro lijkt me een leuke prijs voor dit model. Moet ik echt hebben, jammer dat ie niet in donker groen als coupe uitvoering (vooralsnog) verkrijgbaar is. Gisteren trouwens nog een Lamborghini Murcielago van Autoart gekocht. In oranje metallic, staat leuk naast m'n oranje Miura.
Volgende week zal ik proberen wat foto's te plaatsen.
Die heb je mooi gemaakt Stond hij daar alleen in het rood ??
en weet je ook of er nog andere kleuren komen ?
zoals de kleur waarmee hij op de AutoRai stond
Die heb je mooi gemaakt Stond hij daar alleen in het rood ?? en weet je ook of er nog andere kleuren komen ? zoals de kleur waarmee hij op de AutoRai stond
Alleen de rode stond daar, ook geen spider die ze aangekondigd hebben