Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
als ik mij niet vergis is dit modelletje van de fabrikant
"majorette" het zou hier gaan om een BMW E30 323i
in een M3 uitvoering ik heb dit modelletje
vroeger in mijn verzameling speelgoed autotjes gehad
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Hier het resultaat, hij is beter dan hij was en racet met zijn darda motortje als een speer, maar het is met die brede wielen een erg speelgoed karretje.
BU schreef:Dus ik had ongeveer gelijk? Goh, had ik niet van mezelf verwacht .
de BMW kenners...
Het model is idd een 3-serie.... en of dat nou een 318i, 320i of wat dan ook is is aan het model niet te herkennen... Dit is alleen te zien onder de motorkap, of als er een type-plaatje achterop zit... Tuurlijk hebben bepaalde types andere kenmerken maar de basis blijft over het algemeen hetzelfde...
Maar hoeveel van deze oude 3-series rijden er wel niet rond waar doodleuk M3 logo's op zitten terwijl het gewoon 316i, 318i 0f 3?? modellen zijn. Waar ik woon al 2... beiden 316i en vol met M3 logo's.
Er is een verschil tussen M3 logo's en M logo's.
M logo,wat voor M-technic staat, kan je overal op plakken zodra er iets in of aan de wagen aanwezig is wat met M-technic te maken heeft.
Sjoerd329iturbo schreef:een M logo is gewoon een beetje voor de wannabe's (niet Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! bedoeld hoor )
de eenige BMW die ik ken die met recht een M logo mag hebben is de e28 M535i, en voor de rest alleen M3's enz.
voor zover ik weet rijden ook de "M" uitgevoerde BMW's niet met een standaard M logo rond (maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben)
Sjoerd
Die e28... die is zo van rond 1985 toch??? Hier staat er sinds kort namelijk 1 in de straat... Nee 't is geen liefhebber, maar iemand die het puur voor het vermogen heeft gekocht... En wat een vermogen
Zal straks ff naar z'n kenteken kijken.... HG-RR-nogwat..
Opel-DTM schreef:Zal straks ff naar z'n kenteken kijken.... HG-RR-nogwat..
Hmm ik dacht dat de letterletter-letterletter-cijfercijfer pas begin jaren '90 was ingevoerd Daarvoor was t (dacht ik...) letterletter-cijfercijfer-letterletter
Opel-DTM schreef:Zal straks ff naar z'n kenteken kijken.... HG-RR-nogwat..
Hmm ik dacht dat de letterletter-letterletter-cijfercijfer pas begin jaren '90 was ingevoerd Daarvoor was t (dacht ik...) letterletter-cijfercijfer-letterletter
(Edit) De e28 is vanaf 1981 geproduceerd trouwens
Dat klopt... bv ZZ-91-.. is van eind 1991, en de DB-DD-.. is dan weer van begin 1992. Dus HG-RR-.. is van begin 1994...
Maar meneer is er al zo mee aan 't scheuren geweest, dat er iets met de ophanging kapot is gegaan... iig genoeg om niet meer te kunnen rijden...