Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vertel eens wat meer over die Benneton. Wist niet dat de engine cover verwijderd kan worden
Ja, klopt dit is de B194 van Verstappen in de revell uitvoering, de engine cover is te verwijderen door deze simpelweg niet vast te lijmen. Daarintegen moet je wel de motor en alle onderdelen wel schilderen voor het mooiste resultaat.
Niet gezien dat het een kit was, mijn complimenten
Je verzameling ziet er erg mooi uit en als dit maar een klein gedeelte is ben ik erg benieuwd naar de rest. Zoals reeds eerder gemeld die Benetton is echt fantastisch.
Je verzameling ziet er erg mooi uit en als dit maar een klein gedeelte is ben ik erg benieuwd naar de rest. Zoals reeds eerder gemeld die Benetton is echt fantastisch.
Zoals je boven kan zien heb ik nog een aantal mooie Benetton's vooral de B192 van Schumacher, deze vind ik de mooiste zeker omdat de engine-cover, achter en voorvleugel en het afdekkapje bij de voordempers verwijderd kan worden
Heerlijk gevarieerde verzameling waar elke verzamelaar wel met plezier naar kijkt
Maar je hebt nog meer dan die 2 supervitrine's
Ik hou wel van die gevarieerde verzamelingen, er zit altijd wat voor je tussen en de gevarieerde kleuren in je vitrine's zijn helemaal mooi meegenomen.
Schumi28 schreef:Heerlijk gevarieerde verzameling waar elke verzamelaar wel met plezier naar kijkt
Maar je hebt nog meer dan die 2 supervitrine's
Ik hou wel van die gevarieerde verzamelingen, er zit altijd wat voor je tussen en de gevarieerde kleuren in je vitrine's zijn helemaal mooi meegenomen.
Nee, dit zijn de twee vitrine's die ik op dit moment heb. ze zitten dan ook stampend vol. Volgende week hoop ik er eentje bij te krijgen zodat ik mijn straatmodellen ook kwijt kan.
Jos schreef:die plexiglas standaardjes zijn handig bedacht, waar krijg/maak je zoiets??
Deze heb ik bij een display leverancier vandaan. Het zijn acryl ombuigingen, je kan ze in iedere hoogte en in elk formaat krijgen.
Erg handig als je niet zoveel ruimte in je vitrine hebt
Jos schreef:wil je de naam/website van die leverancier met ons delen??
Ik werk op de afdeling winkelinrichting van een winkelketen, ik kan eens navragen bij die leverancier wat het kost om een x aantal ombuigingen te laten maken, hoe meer animo er is hoe lager de kosten zullen zijn