Formule 1 in Nederland

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

ik denk dat hij een ander soort bed-kabouter bedoelt :wink:
Tim

Bericht door Tim »

Tsja. Altijd fijn, die politiek. :sick:

Zoiets zou in de v.s. dan weer wel makkelijker gaan. Maar daar schieten jullie nou niet zoveel mee op. Mischien dat er naar een andere stad word uitgeweken? (Den Bosch!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: )
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Schijndel :mrgreen:
Bij ons voorlangs als het kan :thump_up:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
Ik kan de naam van dat ding hier niet eens plaatsen

St. Paulus de Boskabouter soms :?: :shifty:

Nee. :mrgreen: Ik zal kijken of ik een hint in een zin kan gieten. :mrgreen:

Gisteren gedoe-het-zelfd. Ging allemaal best goed. Alleen 1 ding ging butt, plug wilde er namelijk niet in, bij een kabouter die ik wilde ophangen. Kabouter in de vorm van een lamp zeg maar. :mrgreen:

In Engeland was er overigens ook flink wat gezeur rond die demo daar. Maar die kwam er ook doorheen. Wie weet.
Tim

Bericht door Tim »

droomautoos schreef:Schijndel :mrgreen:
Bij ons voorlangs als het kan :thump_up:

Schijndel--> Den Bosch is ook een leuk stukje asfalt. :mrgreen: Met verassingsrotonde. :thump_up:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Politiek :roll: Als ze nou met goede argumenten komen, kan erover gepraat worden. Nu moet ik alleen maar lachen :lol: \

Ten 1e : Waarom lukt het afsluiten van de weg wel als ze een marothon
moeten lopen :?:

Ten 2e : De verontreiniging valt ook best mee. Als je de vergelijking trekt
met de VS en de Oostbloklanden :!: (maar de politiek wil en zal
het braafste kind van de klas willen zijn :doh: )

Ten 3e : Het is geen Feyenoord - ajax die gespeeld gaat
worden :!: Je hoefd alleen te zorgen voor parkeergelegeheid,
met de daarbij behorende stuarts

Amen ik heb mijn zegje gedaan :mrgreen:

Inmiddels gelezen op een andere site :

Het college van burgemeester en wethouders heeft inmiddels toestemming verleend
:thump_up:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Het schijnt nu idd door te gaan:

Op 7 augustus zal in Rotterdam het sportevenement Rotterdam Racing 2005 plaats vinden, dit nieuwe evenement zal het grootste autosportevenement worden wat ooit in Nederland is gehouden. De organisatie rekent op 300.000 bezoekers.

In hartje Rotterdam zullen topcoureurs hun kunnen tonen. Het stratencircuit wat 3,5 kilometer lang is zal worden afgezet. Het hele gebeuren zal plaats vinden op het rondje Coolsingel, Hofplein, Pompenburg, Goudsesingel, Mariniersweg, Blaak, en Churchillplein. Daarnaast zal er ook nog een heuse paddock zijn.

Christijan Albers en de Formule 1 renstal van Minardi hebben hun medewerking reed toegezegd. Daarnaast heeft Robert Doornbos het voorstel in overweging. De Rotterdammer wacht nog op verdere details van de organisatie en zal daarna naar Jordan stappen. Naast Minardi en Jordan heeft de organisatie ook nog contact met een topteam uit de Formule 1, de naam van dit team is nog niet bekend gemaakt.

Het evenement zal gratis toegankelijk zijn voor het publiek. De Formule 1 bolides zullen naar verwachting ruim 20 ronden rijden. Aanvankelijk zou er ook over de Erasmusbrug worden gereden, dit vindt de Rotterdamse brandweer echter niet veilig genoeg. De organisatie overweegt nu om twee weken voor het evenement een demonstratie te geven op de Erasmusbrug, dit vooral om het publiek warm te maken voor het Rotterdamse evenement.

Naast de Formule 1 zullen er ook DTM teams en bolides uit de Dakar rally neerstrijken in Rotterdam. Jan Lammers heeft met zijn team Racing for Holland ook medewerking toegezegd. De DAF Trucks van Jan en Gerard de Rooij uit de Dakar rally zullen ook een demonstratie geven.

In 1990 waren er al plannen voor een autosportevenement in de Rotterdamse binnenstad. Toen is het er niet van gekomen, nu lijkt het op initiatief van de succesvolle Rotterdamse zakenmannen Herman Vaanholt en Robert Heilbron toch echt van de grond te komen. De gemeenteraad van Rotterdam heeft inmiddels goedkeuring gegeven en computerbedrijf Trust heeft al aangegeven te willen sponsoren.

Bron F1News.nl
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

motorhead schreef:Naast de Formule 1 zullen er ook DTM teams en bolides uit de Dakar rally neerstrijken in Rotterdam. Jan Lammers heeft met zijn team Racing for Holland ook medewerking toegezegd. De DAF Trucks van Jan en Gerard de Rooij uit de Dakar rally zullen ook een demonstratie geven.

Bron F1News.nl

Kijk dit is helemaal kicken als Jan erbij komt :mrgreen:
DTM erbij :dance:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Vincent

Bericht door Vincent »

Hé leuk, Rotterdam is maar een halfuurtje rijden van hier, dus als F1-fan ga ik waarschijnlijk ook een kijkje nemen ! :D
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Begint steeds leuker te klinken!

Maar voor mij geld: eerst zien, dan geloven. Ik geloof er namelijk weinig van dat een of meerdere topteams gaan komen...

We shall see, ik hoor het vast wel als ze de motoren starten! :mrgreen: :dance: :drool:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Formule1nieuws schreef:Demo Rotterdam uitgebreid

Volgens de laatste geruchten zal de Formule1-demonstratie in Rotterdam niet alleen maar uit Formule1-wagens bestaan.

Binnen het wereldje wordt gefluisterd dat deze dag ook een aantal wagens uit de Champcar-serie van de partij zullen zijn. Met dit optreden wil de Amerikaanse serie meer aandacht genereren vanuit Europa.

Dat de keuze op Rotterdam is gevallen wordt met name veroorzaakt door alle aandacht die de test van Jos met zich mee heeft gebracht. Of dit gerucht ook daadwerkelijk inhoudt dat Jos een contract heeft is onduidelijk, maar is volgens velen een teken aan de wand.

Wordt steeds leuker en leuker :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Jos

Bericht door Jos »

dalik wordt het nog een GP ;)
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Schumi28 schreef:
Formule1nieuws schreef:Demo Rotterdam uitgebreid

Volgens de laatste geruchten zal de Formule1-demonstratie in Rotterdam niet alleen maar uit Formule1-wagens bestaan.

Binnen het wereldje wordt gefluisterd dat deze dag ook een aantal wagens uit de Champcar-serie van de partij zullen zijn. Met dit optreden wil de Amerikaanse serie meer aandacht genereren vanuit Europa.

Dat de keuze op Rotterdam is gevallen wordt met name veroorzaakt door alle aandacht die de test van Jos met zich mee heeft gebracht. Of dit gerucht ook daadwerkelijk inhoudt dat Jos een contract heeft is onduidelijk, maar is volgens velen een teken aan de wand.

Wordt steeds leuker en leuker :mrgreen:

1 April :think:
Oprichter van modelautoforum.nl
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Dus hiermee willen de jongens van Minardi, naar Rotterdam komen :drool: (de eerste tekeningen van de PS05 :thump_up: )

Afbeelding

Ik moet die Stottard toch gelijk geven, het ziet er heel anders uit dan een andere F1 bolide.

Ik kan bijna niet wachten tot ze in R'dam zijn :dance:
Vincent

Bericht door Vincent »

Nu moet ik zeker komen ! :D
Ik stel voor dat we allemaal een roze kledingstuk aan doen, dan herkennen we meteen wie van modelautoforum is. :mrgreen:
Plaats reactie