KAAR!!!! Update 3-6 1/18 CrowVictoria Van Police naar Taxi

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

en dan was er natuurlijk nog de 1:18 Chevrolet Impala van Maisto..

Afbeelding
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

coolpappa04 schreef:hallo,veel succes met je ombouw,heb je trouwens veel werk of moeilijkheden gehad om je model uit elkaar te halen?want AA moet je toch wel voorzichtig aanpakken denk ik niet?
groetjes peter :D

Nee, het uit elkaar halen ging vrij moeiteloos, zelfs het stuur bleef niet hangen, iets wat regelmatig gebeurd.

Maar ik ben wel erg voorzichtig idd, heb alle kleine onderdeeltjes ff bij elkaar in een zakje gedaan anders is het straks :doh:
Laatst gewijzigd door rpmobilitydesign op do 05 mei 2005 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
rpmobilitydesign

Curbstone Models schreef:en dan was er natuurlijk nog de 1:18 Chevrolet Impala van Maisto..

Afbeelding

Ja die Impale was ik ff vergeten, maar dat is ook geen NY taxi maar uit het westen van de VS dacht ik :?: ??? Of was het Chicago
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Geheel geel ziet er beter uit...

rpmobilitydesign schreef:Maar ik ben wel erg voorzichtig idd, heb alle kleine onderdeeltjes ff bij elkaar in een zakje gedaan anders is het straks :doh:

Dat doe je 1 keer niet... en dan vergeet je het nooit meer :mrgreen: :thump_up:
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Het voordeel van roken van sigaren is dat je sigarendoosjes hebt... en daar kan je prima kleine onderdeeltjes in bewaren...

Ook gebruik ik veel hersluitbare zakjes voor bijvoorbeeld de raampjes in op te bergen..
rpmobilitydesign

Curbstone Models schreef:Het voordeel van roken van sigaren is dat je sigarendoosjes hebt... en daar kan je prima kleine onderdeeltjes in bewaren...

Ook gebruik ik veel hersluitbare zakjes voor bijvoorbeeld de raampjes in op te bergen..

Ja dat is idd crusiaal! Ben gelukkig niets kwijtgeraakt!
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

mooi gedaan tot hier toe ,welke verf heb je gebruikt? ook de decals vind ik heel goed gelukt,heb je die op gewoon glossy papier afgedrukt?
keep up the good work :thump_up:
Afbeelding
rpmobilitydesign

coolpappa04 schreef:mooi gedaan tot hier toe ,welke verf heb je gebruikt? ook de decals vind ik heel goed gelukt,heb je die op gewoon glossy papier afgedrukt?

Ik heb een spuitbus (nou ja 1 en een beetje :doh:) gebruik op Acryl basis. Auto lak dus van Motip, Kleur nummer (mocht je geinteresseerd zijn: 43220

Ik ga de decals op mat papier drukken omdat de stickers op de echte auto ook mat zijn. Bovendien is dat papier dunner.

De letters NY Taxi en het nummer op de achter deur doe ik met vreif letters. (van vroeger nog wel bekend) Dat zal ik wel ff laten zien voor de jongere garde :wink:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

wow ziet er tot nu toe al erg mooi uit. heel proffesioneel :worshippy:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

rpmobilitydesign schreef:
coolpappa04 schreef:mooi gedaan tot hier toe ,welke verf heb je gebruikt? ook de decals vind ik heel goed gelukt,heb je die op gewoon glossy papier afgedrukt?

Ik heb een spuitbus (nou ja 1 en een beetje :doh:) gebruik op Acryl basis. Auto lak dus van Motip, Kleur nummer (mocht je geinteresseerd zijn: 43220

Ik ga de decals op mat papier drukken omdat de stickers op de echte auto ook mat zijn. Bovendien is dat papier dunner.

De letters NY Taxi en het nummer op de achter deur doe ik met vreif letters. (van vroeger nog wel bekend) Dat zal ik wel ff laten zien voor de jongere garde :wink:

zeg bedankt voor de tip met de stickers,ik ben nl ook bezig met een ombouw,en over de verf kan ik zeggen dat ik hetzelfde merk gebruik :thump_up: ,alleen over de vernis (blanke lak)ben ik niet zo tevreden :cry: ,maar ik heb foto's genomen van de nummerplaat van mijn eigen wagen en die wil ik verkleind afprinten om op mijn ombouwmodel te gebruiken
Afbeelding
De_Modelautogarage
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Hij word echt vet strak :thump_up:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Vincent

Bericht door Vincent »

Begint er al aardig goed uit te zien ! :D
Grab life by the horns.
rpmobilitydesign

Vincent schreef:Begint er al aardig goed uit te zien ! :D

bedankt, nu is is helemaal af... vind hem ook mooi :mrgreen:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Woow! Respect..hij is super man! Heb je wel eer van je werk denk ik! :thump_up: :thump_up:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heb er gewoon geen woorden voor :shock: Autoart zelf had het niet beter gekund :drool: :worshippy: :thump_up:
Plaats reactie