Bouw van garage UPDATE 10-05-05

Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Goed gelukt, al zijn er wel wat minpuntjes, zoals (inderdaad) de stoel, ik moest 45x kijken voordat ik zag dat het om een bureaustoel ging, ik dacht eerst dat het een prullebak was :P. Hij is wel mooi af, met die poster en die computer. Al heb je wel een flaxibel toetsebord..links loopt het een stukje omhoog of niet?
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Donkervoort schreef:Al heb je wel een flaxibel toetsebord..links loopt het een stukje omhoog of niet?



Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn verkrijgbaar bij de betere computerwinkel voor één paar tientjes!
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

BU schreef:
Donkervoort schreef:Al heb je wel een flaxibel toetsebord..links loopt het een stukje omhoog of niet?



Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn verkrijgbaar bij de betere computerwinkel voor één paar tientjes!


Hahahahaha! :mrgreen: Dus die garage is toch waarheidsgetrouw :drool:
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

hij is mooi geworden alleen had hij een well een beetje groter gemogen want een auto in een garage zetten en er zelf niet meer uitkunnen heeft niet veel nut maar vooral het asfalt en opbouw van de garage zijn echt mooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Hij staat idd vrij vol maar ik vind hem aardig gelukt hoor :thump_up: ook die lampjes heb je grappig gedaan maar als je ze in de garage bevestigd zou het er nog beter uitzien :D

(de surfplank op de Hummer is ook een grappig detail :mrgreen:)
Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel04
Berichten: 83
Lid geworden op: do 02 dec 2004 22:14
Locatie: Naaldwijk (Westland)

Bericht door marcel04 »

Jaja, stoel die staat nu nog op een rolletje plakband joh :D Komt wel goed. Was ff tijdelijk. Toetsenbord ook :D moet nog op een dun stukje hout of plastic worden gemaakt. Alhoewel ik goed weg kom met het flexboard :dance:

Lampjes zijn boekleeslampjes van de blokker, euro stuk. Ga ik inderdaad inbouwen.

Surfplank :D Ja dat is lang geleden..bij mij hoort ie er inmiddels gewoon bij joh, koop je die zonder dan..? :wink:

Leuk bedacht en leuk uitgevoerd!
Alleen waar ga je 'm laten


Hoezo? Staat toch best?

Marcel.
Plaats reactie