Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
het was echt spannend op het laatste dat is ook het enigste wat ik heb gezien want top gear was ook op bbc.
toch was ik wel voor Danica Patrick maar aan de andere kant toch ook weer niet,want het blijft een vrouw en die mag toch eigenlijk niet van een man winnen en zeker niet met auto's.
B.A.Z. 10 schreef:het was echt spannend op het laatste dat is ook het enigste wat ik heb gezien want top gear was ook op bbc. toch was ik wel voor Danica Patrick maar aan de andere kant toch ook weer niet,want het blijft een vrouw en die mag toch eigenlijk niet van een man winnen en zeker niet met auto's.
Ja zeg mijnheer leeft nog in de oertijd zeker ,en dat voor iemand van 16 jaar
maar ik hoopte echt dat ze toch nog genoeg benzine had en nog 1ste werd ,en ik heb echt niks tegen vrouwen hoor alleen jongens en meisjes strijd zul je altijd wel blijven hebben.
Ik was alleen maar voor haar en toen crashete ze ik d8 die ligt eruit, toen dacht ik laten we dan voor een europeaan zijn oftewel sebastian bourdais.
Maar gelukkig hoefde dat niet.
This left front wing was burried deep into Enge's car and was not discovered until Panther Racing personnel found it after returning Enge's car to the shop for repair.
To the shop for repair? Kun je je indycar gewoon in een winkel kopen daar? Een 24/7 indyshop ofzo? Op die andere foto zie je gewoon een stickertje met Indy Racing league en een barcode zitten. Waarom krijg ik nu zo'n gamma voor indycars idee?
This left front wing was burried deep into Enge's car and was not discovered until Panther Racing personnel found it after returning Enge's car to the shop for repair.
To the shop for repair? Kun je je indycar gewoon in een winkel kopen daar? Een 24/7 indyshop ofzo? Op die andere foto zie je gewoon een stickertje met Indy Racing league en een barcode zitten. Waarom krijg ik nu zo'n gamma voor indycars idee?
hoe noem je een autogarage dan op zijn amerikaans?
Markopolo schreef: hoe noem je een autogarage dan op zijn amerikaans?
Ik heb altijd Engels Engels gehad. Maar die vleugel gebruikte mevrouw Patrick als een soort van voorbind***** (mensen boven de 18 snappen me wel ) Want die vleugel was "burried deep into Enge".