Indy 500

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

het was echt spannend op het laatste dat is ook het enigste wat ik heb gezien want top gear was ook op bbc.
toch was ik wel voor Danica Patrick maar aan de andere kant toch ook weer niet,want het blijft een vrouw en die mag toch eigenlijk niet van een man winnen en zeker niet met auto's.
Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

B.A.Z. 10 schreef:het was echt spannend op het laatste dat is ook het enigste wat ik heb gezien want top gear was ook op bbc.
toch was ik wel voor Danica Patrick maar aan de andere kant toch ook weer niet,want het blijft een vrouw en die mag toch eigenlijk niet van een man winnen en zeker niet met auto's.

Ja zeg mijnheer leeft nog in de oertijd zeker ,en dat voor iemand van 16 jaar :thump_down: :thump_down: :thump_down:
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

maar ik hoopte echt dat ze toch nog genoeg benzine had en nog 1ste werd ,en ik heb echt niks tegen vrouwen hoor :D alleen jongens en meisjes strijd zul je altijd wel blijven hebben.
Afbeelding
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

Ik was alleen maar voor haar en toen crashete ze ik d8 die ligt eruit, toen dacht ik laten we dan voor een europeaan zijn oftewel sebastian bourdais.
Maar gelukkig hoefde dat niet.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

hahah ik wel maar 33000 gaat me ietsie te ver
fish88

Bericht door fish88 »

wow die mans die dat verkoopt verdiend er aardig wat aan :shock:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
St. Paul

Bericht door St. Paul »

This left front wing was burried deep into Enge's car and was not discovered until Panther Racing personnel found it after returning Enge's car to the shop for repair.

To the shop for repair? :shock: Kun je je indycar gewoon in een winkel kopen daar? :shock: Een 24/7 indyshop ofzo? :mrgreen: Op die andere foto zie je gewoon een stickertje met Indy Racing league en een barcode zitten. Waarom krijg ik nu zo'n gamma voor indycars idee? :eh:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

St. Paul schreef:
This left front wing was burried deep into Enge's car and was not discovered until Panther Racing personnel found it after returning Enge's car to the shop for repair.

To the shop for repair? :shock: Kun je je indycar gewoon in een winkel kopen daar? :shock: Een 24/7 indyshop ofzo? :mrgreen: Op die andere foto zie je gewoon een stickertje met Indy Racing league en een barcode zitten. Waarom krijg ik nu zo'n gamma voor indycars idee? :eh:

:eh: hoe noem je een autogarage dan op zijn amerikaans? ;)
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

:mrgreen:

Dat Amerikanen hun werkplaatsen vaak workshops noemen kan ik nog wel begrijpen, maar die barcode verbaasde mij ook al :eh:

Wellicht wordt er gewerkt aan een systeem waarbij de racefans bij de uitgang hun souvenirs direct af kunnen rekenen.....

Hopelijk komt er dan wel een snelkassa, voor mensen die maximaal 10 onderdelen hebben gevonden :shifty:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Markopolo schreef::eh: hoe noem je een autogarage dan op zijn amerikaans? ;)

Ik heb altijd Engels Engels gehad. :mrgreen: Maar die vleugel gebruikte mevrouw Patrick als een soort van voorbind***** (mensen boven de 18 snappen me wel :mrgreen: ) Want die vleugel was "burried deep into Enge".
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Weer een gevalletje van niet alles qouten :snooty: :mrgreen:

:shifty: dat wordt wat vanavond :? :mrgreen:
Plaats reactie