Ik weet niet wat dit over mij zegt, maar ik kan hier enorm van genieten!

1:18 24/7 schreef:Ik weet niet wat dit over mij zegt, maar ik kan hier enorm van genieten!![]()
basNL schreef:Spannende Race![]()
![]()
De FIA en de rest van de F1 moet zich diep schamen. Fans betalen niet voor niks zoveel geld om de sport te mogen zien.
Maar het is toch weer een 1-2
St. Paul schreef:Dit was wel retegaaf.Ik heb nog de hele race zitten kijken ook, zonder me ook aar een moment te ergeren aan Olaf Mol. Maar dat komt waarschijnlijk omdat deze met 3 teams en 0,0 inhaalacties geen moeite had om de boel uit elkaar te houden. Bovendien heeft Jack de helft van de tijd vol gepraat met interviews.
![]()
Erg gaaf om daar 1000den sukkels te zien zitten genieten van hun duur betaalde kaartje. Leuke reacties!![]()
Gaaf dat alle teams maar eens een keer houdoe hebben gezegd. Bernie vluchte ook maar weg zo snel als die kleine beentjes hem konden dragen. Fom en Fia mooi klaar!Ik moet zeggen dat ik meerdere banden nooit een goed idee vond maar dat het zo een erge impact kon maken.
![]()
Maar geen goed woord voor onze laffe kleine **kel uit Frankrijk. Todt houdt zich mooi van de domme, dat ze rijden oke maar hij had tenminste naar de bijeenkomst kunnen komen. Typische actie van mr Ferrari, buiten een grote bek en poot stijf houden maar de Fia lost het maar op. Erg laf.
Jordan en Monteiro... Tja, ik hoop dat Monteiro nooit meer een punt haalt. Wat een sukkeltje zeg.
Stoddart...Comentaar was subliem.
En tot slot Jolly, Storm in een glas water...![]()
Shinobi schreef:Dit vind ik dan toch ook wel onzin hoor, wat kunnen de bridgestone teams er aan doen. Ja ze zouden niet kunnen race, maar je weet toch ook wel, dat het een grote sport is, waar veel geld in om gaat.
En de FIA heeft volgens mij het enige goede gedaan. Als ze namelijk ook maar iets aangepast zouden hadden, was dit in het voordeel van Michelin, en het nadeel van Bridgestone (zoals een chicane) Of nog erger, dan had bridgestone een volgende race hetzelfde gedaan waarschijnlijk....