GP Indianapolis

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Schitterend dit, wat een blamage, voor de F1, michelin en zelfs voor de eventuele uiteindelijke 'winnaars'.

Ik weet niet wat dit over mij zegt, maar ik kan hier enorm van genieten! :mrgreen: :twisted:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ach Bieck, er gebeurt weer eens wat zal ik maar zeggen :nuts:

Wat mij betreft géén blamage voor de Bridgestone-wagens, die hebben hun zaakjes tenminste voor elkaar :thump_up:

Michelin mag zich daarentegen ernstig achter de oren krabben en zich vooral de ballen uit de broek schamen :snooty:

Zal mij benieuwen wat Mol allemaal gaat doen om deze aanfluiting vol te teuten 8)

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Tim

Bericht door Tim »

1:18 24/7 schreef:Ik weet niet wat dit over mij zegt, maar ik kan hier enorm van genieten! :mrgreen: :twisted:

Anders ik wel! :mrgreen:
Ook al vind ik het serieus vervelend voor alle fans die de moeite hebben genomen om er heen te gaan, en die nu naar enorme aanfluiting zitten te kijken.
Wel heeeeeel toevallig dat de fia juist afgelopen donderdag met nieuwe regels omtrent o.a. de banden naar buiten kwam. En dat waren Good Years volgens mij?
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D het is zover de formule 1 is zo goed als dood in de u.s.a. de fia en natuurlijk ferrari zorgen voor iets dat nog lang zal na blijven en dat zeer zware sporen zal na laten .maar ja voor de schumacher is de weg nu helemaal open voor de 8 ste titel ,want pakt nu waarschijnlijk 10 punten op al zijn rivalen .sinds de jaren 60 kijk ik naar formule 1 ,maar dit is echt het eind van alles.9 teams waren tot een akkoord gekomen behalve 1 lang leven de formule 1 :thump_down: :thump_down: :thump_down: :thump_down: :thump_down: :thump_down: :thump_down: :thump_down:
fobie

Bericht door fobie »

6 wagens :doh: waar gaan we naartoe :oops:
basNL
Contacteer:

Bericht door basNL »

Spannende Race :oops: :oops: :oops: De FIA en de rest van de F1 moet zich diep schamen. Fans betalen niet voor niks zoveel geld om de sport te mogen zien.

Maar het is toch weer een 1-2 :twisted:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Dit was wel retegaaf. :worshippy: Ik heb nog de hele race zitten kijken ook, zonder me ook aar een moment te ergeren aan Olaf Mol. Maar dat komt waarschijnlijk omdat deze met 3 teams en 0,0 inhaalacties geen moeite had om de boel uit elkaar te houden. Bovendien heeft Jack de helft van de tijd vol gepraat met interviews. :dance:

Erg gaaf om daar 1000den sukkels te zien zitten genieten van hun duur betaalde kaartje. Leuke reacties! :mrgreen:

Gaaf dat alle teams maar eens een keer houdoe hebben gezegd. Bernie vluchte ook maar weg zo snel als die kleine beentjes hem konden dragen. Fom en Fia mooi klaar! :thump_up: Ik moet zeggen dat ik meerdere banden nooit een goed idee vond maar dat het zo een erge impact kon maken. :shock:

Maar geen goed woord voor de [ uiterst onsympathieke meneer ] uit Frankrijk. Todt houdt zich mooi van de domme, dat ze rijden oke maar hij had tenminste naar de bijeenkomst kunnen komen. Typische actie van mr Ferrari, buiten een grote [ mond ] en poot stijf houden maar de Fia lost het maar op. Erg laf.

Jordan en Monteiro... Tja, ik hoop dat Monteiro nooit meer een punt haalt. Wat een [ beklagenswaardig schepsel ] zeg.

Stoddart... :worshippy: Commentaar was subliem. :mrgreen:

En tot slot Jolly, Storm in een glas water... :nuts: :mrgreen:

edit: tussen [ ] aangepaste uitdrukkingen
Laatst gewijzigd door St. Paul op do 23 jun 2005 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

wat een farce, 1 ding: het was beter voor alonso dan weer een overwinning van kimi :D
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

basNL schreef:Spannende Race :oops: :oops: :oops: De FIA en de rest van de F1 moet zich diep schamen. Fans betalen niet voor niks zoveel geld om de sport te mogen zien.

Maar het is toch weer een 1-2 :twisted:

Dit is natuurlijk een stomme opmerking :thump_down: :thump_down:

Geen een formule 1 fan zit er op te wachten dat een coureur zich doodrijdt. Iedereen kent de beelden van Ayrton Senna op Imola. Ik vind terecht dat de teambazen hun rijders hebben teruggetrokken en niet hun leven in de waagschaal gesteld hebben.

Uitraard is het een complete afgang voor de formule 1 geworden. Michelin heeft zijn stupide fout erkend en in het stofgebeten. De FIA heeft zich dom achter regels verschuild. :angry_finger: DE VELIGHEID VAN DE RIJDER STOND TOCH CENTRAAL?????
Waarom dan niet nood breekt wet en andere banden of een chicane extra. Dat kon wel vlak na de dood van Senna dus vertel mij waarom zo iets nu niet kan :nuts: :nuts:
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Michelin had gewoon moeten starten, dan maar een pitstop om de 10 ronden en banden vervangen.

Nu schuiven ze het probleem af.
Afbeelding
DTM

Bericht door DTM »

Vorig jaar (een van) de mooiste race(s) van het seizoen, dit jaar naar alle waarschijnlijkheid de saaiste. Jammer, keek erg uit naar een spannende race :roll:
Shinobi

Bericht door Shinobi »

St. Paul schreef:Dit was wel retegaaf. :worshippy: Ik heb nog de hele race zitten kijken ook, zonder me ook aar een moment te ergeren aan Olaf Mol. Maar dat komt waarschijnlijk omdat deze met 3 teams en 0,0 inhaalacties geen moeite had om de boel uit elkaar te houden. Bovendien heeft Jack de helft van de tijd vol gepraat met interviews. :dance:

Erg gaaf om daar 1000den sukkels te zien zitten genieten van hun duur betaalde kaartje. Leuke reacties! :mrgreen:

Gaaf dat alle teams maar eens een keer houdoe hebben gezegd. Bernie vluchte ook maar weg zo snel als die kleine beentjes hem konden dragen. Fom en Fia mooi klaar! :thump_up: Ik moet zeggen dat ik meerdere banden nooit een goed idee vond maar dat het zo een erge impact kon maken. :shock:

Maar geen goed woord voor onze laffe kleine **kel uit Frankrijk. Todt houdt zich mooi van de domme, dat ze rijden oke maar hij had tenminste naar de bijeenkomst kunnen komen. Typische actie van mr Ferrari, buiten een grote bek en poot stijf houden maar de Fia lost het maar op. Erg laf.

Jordan en Monteiro... Tja, ik hoop dat Monteiro nooit meer een punt haalt. Wat een sukkeltje zeg.

Stoddart... :worshippy: Comentaar was subliem. :mrgreen:

En tot slot Jolly, Storm in een glas water... :nuts: :mrgreen:

Dit vind ik dan toch ook wel onzin hoor, wat kunnen de bridgestone teams er aan doen. Ja ze zouden niet kunnen race, maar je weet toch ook wel, dat het een grote sport is, waar veel geld in om gaat.
En de FIA heeft volgens mij het enige goede gedaan. Als ze namelijk ook maar iets aangepast zouden hadden, was dit in het voordeel van Michelin, en het nadeel van Bridgestone (zoals een chicane) Of nog erger, dan had bridgestone een volgende race hetzelfde gedaan waarschijnlijk....
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Shinobi schreef:Dit vind ik dan toch ook wel onzin hoor, wat kunnen de bridgestone teams er aan doen. Ja ze zouden niet kunnen race, maar je weet toch ook wel, dat het een grote sport is, waar veel geld in om gaat.
En de FIA heeft volgens mij het enige goede gedaan. Als ze namelijk ook maar iets aangepast zouden hadden, was dit in het voordeel van Michelin, en het nadeel van Bridgestone (zoals een chicane) Of nog erger, dan had bridgestone een volgende race hetzelfde gedaan waarschijnlijk....

Als jij kunt aangeven waar ik met 1 woord rep dat een Bridgestone team er wat aan kan doen... Ik zeg alleen dat het minste wat dit [ smakeloze knaagdier met wangzakken en korte staart ] uit Frankrijk had kunnen doen is naar de meeting komen om daar zelf te zeggen hij niet accoord ging met een slalom. Dan had de race ook door kunnen gaan zoals het nu ging wat uiteindelijk zoals jij zegt idd eerlijkste is tegen over Bridgestone. Maar ik vind het uitermate laf om via de Fia je poot stijf te houden. Maar na afloop zat ie wel met een 2 twinkel oogjes en een glimlach te kijken. [ Uiterst onsympathieke man ] is Jean Todt, dit flikte hij keer op keer.

Ik had hem niet mr Ferrari moeten noemen want dan denken mensen dat ik misschien MS bedoel. De manier waarop MS reageerde na de race vond ik zeer gepast net als de reactie van Barrichello. Alleen had ie niet hoeven zeggen dat het spannend was, wie zou winnen stond wel vast. Over de boardradio werd al gezegd dat er wel iets geregeld kon worden. Maar goed dat is hun beleid, dat weet je, daar zeur ik nu ook niet over.

Jordan had een afspraak die ze niet nakomen. Paul Stoddart heeft duidelijk uitgelegd wat en waarom het inhield. En Jordan komt dat dus gewoon niet na, maar dan wel zo blij doen met hun overwinning. Zeker dat vieren van Monteiro ging nergens over. Je bent 3de omdat er niets beters gestart is... kom op zeg. Geen wonder ook dat de baas van Jordan geen commentaar wilde leveren aan Jack. :thump_down:

Ik denk dat van Michelin en de bazen dit de juiste beslissing is. Fia moest zich wel aan de regels houden en eerlijk is eerlijk ze kunnen niet zomaar regels veranderen. Dat vond ik destijds ook niks toen ze het voor Ferrari wel deden met dat vleugel gedeelte dus nu zou ik het niet eerlijk vinden als ze het voor de rest zou doen. Ik gun McLaren de overwinning maar wel eerlijk.

Die ene band in F1 komt dus wel weer terug gelukkig.
Laatst gewijzigd door St. Paul op do 23 jun 2005 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik heb de wedstrijd niet afgekeken want ik vond het gewoon een lachertje...
Afbeelding
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

dit is voor mij ook de eerste race in jaren die ik niet meer helemaal keek (vakanties buiten beschouwing gelaten) in 2004 nog een pracht race nu de slechste races ooit . :angry_finger: voor vooral de fia dat ze de entertainment van het publiek niet voorop stellen en ook voor michelin die gewoon amateuristisch gedrag hebben vertoond met de bandenkeuzes.
:angry_finger: FIA :angry_finger:
wel mooie uitspraken van Paul Stoddart :worshippy:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Plaats reactie