Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze heb ik zelf omgebouwd.
Had een tijd terug zo`n model in m`n collectie en dacht "dat kan beter"
Toen ben ik zelf aan de gang gegaan en dit is het resultaat geworden.
Die andere heb ik inmiddels weer verkocht.
Die eerste foto, wat is dat 'obstakel' op de neus van die wagen?
Je bent zeker niet zo'n formule 1 fan???
Deze vleugel zat op Jos zijn auto bij de training van de GP van Monaco. Het ziet er niet uit maar het werkte wel en dus werd het direct verboden (waarschijnlijk was het wel goedegekeurd geweest als het op een Ferrari gezeten had maar dat is mijn mening).
Maar tis wel een mooie wagen!
Deze vleugel zat op Jos zijn auto bij de training van de GP van Monaco. Het ziet er niet uit maar het werkte wel en dus werd het direct verboden (waarschijnlijk was het wel goedegekeurd geweest als het op een Ferrari gezeten had maar dat is mijn mening). Maar tis wel een mooie wagen!
-Gerben-
Al draag ik bepaalde mensen geen goed hart toe bij ferrari,ben ik het niet eens met je opmerking gerben ,ferrari heeft ook met zo een vleugels op de zij kant getest ,maar werd ook voor hun afgekeurd,wegens te gevaarlijk
Al draag ik bepaalde mensen geen goed hart toe bij ferrari,ben ik het niet eens met je opmerking gerben ,ferrari heeft ook met zo een vleugels op de zij kant getest ,maar werd ook voor hun afgekeurd,wegens te gevaarlijk
Nou dat is dus (gelukkig) niet zo. Ik ben wel degelijk een Ferrari fan en zelfs Schumacher fan!! Echt waar. Ik vind alleen de voorkeursbehandeling die zij krijgen totaal onterecht en ongepast.
En wat die vleugel betreft dat klopt die aan de zijkant hebben wel meer teams gehad. Die voorvleugel is echt uniek te noemen.
Nou dat is dus (gelukkig) niet zo. Ik ben wel degelijk een Ferrari fan en zelfs Schumacher fan!! Echt waar. Ik vind alleen de voorkeursbehandeling die zij krijgen totaal onterecht en ongepast. En wat die vleugel betreft dat klopt die aan de zijkant hebben wel meer teams gehad. Die voorvleugel is echt uniek te noemen.
-Gerben-
wat voorkeursbehandeling betreft ben ik dus 200% achter jou gerben,het is ook daarvoor dat ik ferrari niet meer zo in mijn hart draag.al moet ik wel toegeven dat ik wel meer een mclaren fan ben,al van in de begin jaren.
wat voorkeursbehandeling betreft ben ik dus 200% achter jou gerben,het is ook daarvoor dat ik ferrari niet meer zo in mijn hart draag.al moet ik wel toegeven dat ik wel meer een mclaren fan ben,al van in de begin jaren.