Waarom ik Montoya liever zie vertrekken...

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Montoya mag van mij louter en alléén opkrassen omdat de man naar mijn idee gewoon niet voldoende presteert. Hij is uit Amerika gehaald door Williams als de grote belofte, maar het komt er gewoon niet uit.

De man is naar mijn idee te vaak betrokken bij knullige incidenten en laat zich helemaal zoek rijden door zijn mompelende teamgenoot. Tuurlijk zit ie er wel eens voor, maar meestal is daar wel een straf wegens motorwissel bij Kimi voor nodig ......

Bij Williams was het niveauverschil tussen Montoya en zijn teamgenoot veel minder duidelijk, maar ja, we weten wie zijn teamgenoot bij Williams was. De progressie die Williams in die paar jaar (niet) heeft gemaakt is één van de aanleidingen waarom BMW heeft besloten het voortaan maar zelf te gaan doen :think:

Ik vergelijk Montoya niet met Michael Andretti, om de simpele reden dat hij tenminste nog wat overwinningen bij elkaar geschraapt heeft, maar ben 100% overtuigd van het feit dat Montoya typisch zo'n rijder is die nooit Wereldkampioen Formule 1 zal worden !

En mocht Ron Dennis meelezen, laat Pedro weer eens een GPtje doen :pray:

En die aanvaring met die cameraman :eh:

Ik hou het op een race-incident :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:shock: geïriteerd raakt :?

Tis dat vrouwlief er tussen blijft staan en die gozer in dat witte overhemd hem meetrekt anders denk dat er toch wat klappen gevallen waren
Zelf vind ik ook dat hij wel erg opgefokt rondloopt, want hij verdraait z'n nek bekant met het kijken naar Bernie die bij Ferrari naar binnen duikt en wie niet voor zich uit kijkt heeft de kans dat hij ergens tegenaan loopt.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Je kan zeggen wat je wilt maar ze moeten hem met 2 man tegenhouden omdat hij wil uithalen en daarnaast het geschreeuw. Ik kan me voorstellen dat je er flink de pest in hebt, dat zei ik al maar dit slaat nergens op. En die link van dat zinloos geweld moet je niet bij mij voor zijn maar bij die omstander en zijn vriendin die hebben voorkomen dat het een dergelijk filmpje is geworden. Bovendien zou ik het dan niet plaatsen omdat dat triest is.

Ik vraag me af wat erger is... iemand, die zonder dat hij het zag of er wat aan kan doen tegen je opbotst en zich daarvoor meerdere malen geschrokken verontschuldigd, willen slaan en uitschelden of zeggen dat iemand die zich zo gedraagd (ook in de auto, zie Monaco) wat jou betreft mag oprotten.

Nonsens als reactie... Dit filmpje laat zien hoe meneer in zo een situatie reageerd. Meneer bewijst dit ook te doen in de race, zie Monaco waar hij toch een gevaarlijke situatie veroorzaakte door dit agressieve ondoordachte gedrag. Daarnaast brengt hij op die manier mijn favoriete team in discrediet en kost dit gedrag dat team punten. Daarom vind ik mede gezien dit filmpje dat meneer van mij mag vertrekken. En gezien het feit dat ik hier geen respect voor op kan brengen zie ik niet in waarom ik dat netjes zou moeten zeggen.

Dat jij het verband niet ziet tussen simpele vergelijkingen kan ik niks aan doen. Dat spijt me zeer. Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het een makkelijke manier van frustreren van de tegenpartij in een discussie is en wat dat betreft misschien dan wel weer slim gezien het punt dat je verdedigd. Grappig vind ik het wel dat jij ondanks je eerdere reacties en uitlatingen in de beurs je nu als moraalridder opwerpt en valt over het woord oprotten. Een woord wat overigens gewoon in alle woordenboeken staat en dus deel uitmaakt van onze algemeen gebruikte taal.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Ik vind het een beetje té dat hij zo reageerd.
Hij mag van mij boos zijn en aggresief maar mensen gaan altijd dit bij de race betrekken wat nergens opslaat ook al rijd Osama bin Laden voor Ferrari,boeit mij wat ze doen als ze goed rijden dan horen ze gewoon in de F1.
Lijkt mij ook vreselijk irritant als je toppie rijd en iedereen zit op je nek te zeggen wat goed en niet goed is,het is de koningin niet!
Kon het niet laten om even te fotosoepen :D
Afbeelding
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Wie vind je nou té reageren :?: :eh:

Als coureur heb je toch te gedragen voor het team waar je voor uitkomt, zeker als je tijdens zo'n weekend daar rondloopt, prive is een ander verhaal, maar ook dan moet je gewoon je gedragen, geloof mij maar dat Mercedes dit echt niet getolereerd had als Montoya daar in een Mercedes vestje had staan vloeken.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Onder andere :mrgreen:
Ik vind dat toch wel wat hebben eigenlijk, niet denken aan je bekendheid en de eventuele gevolgen maar gewoon losgaan :wink: .
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

boerke04 schreef:[..]

Onder andere :mrgreen:
Ik vind dat toch wel wat hebben eigenlijk, niet denken aan je bekendheid en de eventuele gevolgen maar gewoon losgaan :wink: .

Ja, het heeft wel wat. :?

Klik hier maar dan!

:nuts:
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Slaat ie nou ze eigen trainer :nuts:
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

Markopolo schreef:[..]

Ja, het heeft wel wat. :?

Klik hier maar dan!

:nuts:

Die krant heb ik hier nog liggen, dus stukje is bekend. En nog steeds zie ik het probleem niet. Waarom mag een bekend iemand zich niet laten gaan, het zijn toch ook gewoon mensen met emoties. Sommige mensen slaan blijkbaar snel door en hebben zichzelf dan niet in de hand, kan gebeuren.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Mijn 5 gram bij deze;

Ik ben wel een fan van Montoya. Waarschijnlijk zal hij geen wereldkampioen worden met een Kimi in zijn team en Mercedes motoren die constant ontploffen ( :eh: ), maar ik ben wel gechameerd van de persoon. Tenminste iemand die nog durft in te halen (lukt niet altijd), en het is iemand met een beetje uitstraling. Kan ik (helaas) niet over zijn teamgenoot zeggen.
Of de Schumachertjes bijvoorbeeld. Voor F1 is het dus best handig, zo een rijder.
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Los van het feit dat Montoya en Verstappen bekende mensen zijn en zich professioneel (en dus niet agressief) moeten gedragen, snap ik uberhaupt niet dat iemand zo overtrokken reageert. Er is duidelijk geen sprake van opzet en de man biedt zijn verontschuldigingen aan. Dat is dan toch geen reden om de man aan te vliegen?
Wat mij echter nog meer stoort is dat enkele mensen hier zo'n reactie wel enigszins kunnen begrijpen.
Is de maatschappij dan al zo verrot dat het blijkbaar normaal geworden is om iemand op z'n bek te timmeren om relatief kleine dingen?
boerke04

Bericht door boerke04 »

Zolang beroemdheden mensen van vlees en bloed zijn kan ik hun reacties en gedrag wel begrijpen. Iedereen heeft toch wel eens een kl#tedag of reageert zich op iets of iemand af. Zij hebben de pech dat er een grote kans is dat het wordt gefilmd en/of gefotografeerd.

Er wordt volgens mij ook wel met twee maten gemeten. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand Senna horen bekritiseren omdat hij Irvine een klap verkocht nadat deze zich tijdens de GP van een ronde achterstand ontdeed. Ik doe dit ook niet, want Senna blijft voor mij een klasse apart :worshippy: .
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Senna :naughty:

Géén stijl dat 'ie Irvine op zijn neus klopte toen die zich van ronde achterstand ontdeed, zoals Irvine terecht opmerkte: "rij dan door !"

:mrgreen:

Ben geen fan van Hakkinen, maar toen 'ie in 2000 de wereldtitel aan Schumacher verloor in Japan, was hij zo dapper om toe te geven:

"Om een groot winnaar te kunnen zijn, moet je ook kunnen verliezen"

Misschien de reden waarom gasten als Verstappen en Montoya nooit grote winnaars zullen worden :think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Tim

Bericht door Tim »

boerke04 schreef:Zolang beroemdheden mensen van vlees en bloed zijn kan ik hun reacties en gedrag wel begrijpen.

Ik ook. Maar een Frut1 coureur heeft toch ergens een voorbeeld- en een commerciele-functie, als het alleen om z'n race-talenten ging reed ie wel ergens anders. :mrgreen:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Iedereen heeft wel eens een klote dag ja, ik ook. En ik heb ook wel eens iets tegen m'n hoofd gekregen, maar ik heb op de een of andere manier nog nooit de neiging gevoeld om diegene dan tegen de vlakte te slaan. Maar ja, dat zal dan wel aan mij liggen...
Plaats reactie