Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jos schreef:je moet niet de url knop drukken maar op de img knop..
i know, maar ze werkten niet, geen extensie
jonnoT schreef:Weet niet waarom je HHF als nickname hebt , zie maar weinig van HHF in je collectie. En foto's zijn leuker dan een link. Verder als nog welkom hier.
hhf is omdat ik daar fan van was, maar op het vlak van schaalmodellen ben ik niet echt aan f1-ers.
-----
lijstje met de rest ben ik aan het maken, en foto's ben ik eerst bijeen aan het rapen, stay tuned dus
jonnoT schreef:Klasse foto's, super mooie modellen
Maar heu heeft die rode 911 cabrio een klap gehad of zo. Vind de ruit wel erg vlak liggen
ben vorig jaar verhuisd, en iemand was zo slim om mijn computerkast erop te leggen in de doos, had niet gezien dat ik die doos had gepakt voor men autokes
Die rode 911 cabrio heeft inderaad een platte voorkant.
Voor de rest, die Ferrari 330P4 NART staat nog steeds op mijn verlandlijstje .
En van welk merk is die Ferrari 456 GT? Of is het gewoon een Bburago model met andere velgen?
JurrienK schreef:Die rode 911 cabrio heeft inderaad een platte voorkant.
Voor de rest, die Ferrari 330P4 NART staat nog steeds op mijn verlandlijstje . En van welk merk is die Ferrari 456 GT? Of is het gewoon een Bburago model met andere velgen?
heb er andere velgen onder gestoken ja, de standaards vond ik niet van de mooiste, veel te braafjes...
nee, mijn broertje had er stickers op geplakt me zombies enzo, die ben ik er op het moment nog steeds aan het afhalen, maar voorzichtig, want van stickeroplosser krijg je vlekken