jonnoT schreef:Ik zie het ook niet als een wedstrijd. Op mijn ijstje staan modellen die ik heel graag in mijn collectie wil hebben. Maakt mij niet uit of dat nu voor 1 februari is of volgend jaar. Krijgen zal ik ze

jonnoT schreef:Ik zie het ook niet als een wedstrijd. Op mijn ijstje staan modellen die ik heel graag in mijn collectie wil hebben. Maakt mij niet uit of dat nu voor 1 februari is of volgend jaar. Krijgen zal ik ze
Markopolo schreef:Waarom hebben we dan die startdtum van 1 Februari en mag je nu niks van dat lijstje hebben danAls het toch geen wedstrijdje is, en so what if it is? Wat is daar het probleem van
Markopolo schreef:Waarom kan het dan voor degene die nu het lijstje ingeleverd hebben dan al niet beginnen, moeten we tot 1 Feb. gaan zitten wachten en dan pas naar die modellen gaan zoeken.
Nogmaals voor mij hoeft het ook geen wedstrijd te zijn, maar waarom dan al die regeltjes
bigodino schreef:Misschien is het leuk om foto's te plaatsen van de modellen op je wenslijst. Ik zag bij de foto's van Nürnberg zowat mijn hele wenslijst!
Kyosho Fiat 131 Alitalia (prachtig!)
i49.photobucket.com/albums/f264/ChristianStr/Messe%202006/DSCF0188.jpg
Kyosho Ferrari 365 GTB/4 Competizione (schitterend!)
i49.photobucket.com/albums/f264/ChristianStr/Messe%202006/DSCF145.jpg
Maar deze op de achtergrond is ook heerlijk, zeker omdat het een bekende Nederlandse auto is:
i49.photobucket.com/albums/f264/ChristianStr/Messe%202006/DSCF0172.jpg
AutoArt Lancia Fulvia HF (hmm, vind de velgen en motorkap niet zo mooi)
i49.photobucket.com/albums/f264/ChristianStr/Messe%202006/DSCF79.jpg
BBR Ferrari 375 Plus (waarom toch altijd chromen velgen?!)
i49.photobucket.com/albums/f264/ChristianStr/Messe%202006/DSCF69.jpg