Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja eigenlijk zou ie een andere achternaam moeten hebben dan ie normaal van ze familie heeft
Eigenlijk zou Rosberg, Piquet, Scheckter en Laude ook hun achternaam moeten veranderen klinkklare onzin
Waarom moet ie ze naam nou veranderen die heeft ie gehad en is van hem en hij is familie en dus ZIJN achternaam
als je het artikel over bruno in formule 1 gelezen zou hebben kan je dus wel degelijk lezen dat hij een andere naam heeft dan senna,jou redenering van scheckter lauda rosberg en piquet gaan helemaal niet op want dat zijn de echte zonen van deze heren .
Schumi28 schreef:In welk nummer van de Formule 1 staat dit?
je vind alles over bruno senna in het nr 8 van formule1 jaar 2005.
Toegevoegd na 3 minuten:
boerke04 schreef:Dan nog vind ik het geen misbruik maken van de naam van z'n oom, 't is ook de naam van z'n eigen moeder. Ik kan hier absoluut geen kwaad in zien.
ik bedoel ook niet dat hij er kwaad mee doet maar het open zeker deuren die anders mischien dicht blijven ,maar om nu ook met dezelfde helm als zijn oom te rijden vind ik iets van het goede teveel.maar dat is puur mijn mening natuurlijk .
Senna heet toch eigenlijk Ayrton Senna(moeders kant) da Silva(vaders kant), maar koos voor de achternaam van zijn moeder, omdat hij dat mooier vond klinken.
Tenminste, dat dacht ik weet het niet zeker. Dus bruno kan gewoon zijn moeders achternaam gebruiken, toch, senna heeft het ook gedaan.
schumifan schreef:Senna heet toch eigenlijk Ayrton Senna(moeders kant) da Silva(vaders kant), maar koos voor de achternaam van zijn moeder, omdat hij dat mooier vond klinken.
Tenminste, dat dacht ik weet het niet zeker. Dus bruno kan gewoon zijn moeders achternaam gebruiken, toch, senna heeft het ook gedaan.
daar heb je volkomen gelijk in ,ik zal het moeilijk hebben zeker dat er weer een senna met dezelfde helm en al zal rijden zeker .
rsh_scuderia schreef:Ik deel het gevoel, Vic. met name met de helm zal ik mij niet helemaal gemakkelijk voelen.
Maar eerst zal hij een stoeltje moeten bemachtigen. Als het maar geen Honda of McLaren wordt zou ik zeggen....
dat zou pas helemaal de wonde weer openen ,maar al bij al hoop ik hem het beste toe,al denk ik eerlijk gezegd dat hij niet over het talent van zijn oom heeft,er is en was maar een ayrton senna zoals er maar een michael schumacher is super begaafde kerels die net iets meer in huis hadden of hebben dan de andere formule 1 rijders.
Waarom zou dat wonden openen? Het zou alleen maar weer mooi zijn als de naam Senna weer bovenaan de lijsten zou staan.
Ben benieuwd hoe Schumacher Jr. dat straks moet gaan doen of de zoon van Ralf als blijkt dat die wel racebloed bezit
En waarom mag die jongen de naam Senna niet dragen, nee iemand die zijn hond Senna noemt, dat vind ik pas vreemd.
Jos schreef:is het niet een beetje voorbarig om deze jongen al in de F1 te praten?
Nee hoor, ik ben Minichamps ook al dagelijks aan 't mailen of ze in de toekomst als Max in de F1 rijdt ook een model van z'n kampioenskart gaan uitbrengen .
Nee hoor, ik ben Minichamps ook al dagelijks aan 't mailen of ze in de toekomst als Max in de F1 rijdt ook een model van z'n kampioenskart gaan uitbrengen .
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ik vind het toch ook misbruik. Die jongen heeft bewust zijn moeders naam genomen, die helm lijkt veel te dik op en hij zit in de autosport. Gewoon iets teveel van alles. En dan kun je wel de naam van je pa er achter zetten maar feit is dat iedereen alleen de naam Senna gebruikt Zeker als je domein naam ook alleen Senna kent.
Senna is op eigen krachten groot geworden. Als je je oom dan zo vereert doe dat dan ook op eigen kracht en niet op basis van zijn naam en helm.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.