Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Jongens ik heb deze even simpel gehouden. Dus niet teveel gedaan. Ik denk in een later stadium, dat ik eventueel meer ga veranderen, maar daar ben ik nog over aan het nadenken.
Hierbij wel op dit moment het geklaarde zwarte dtm
Die ziet er bruut uit zeg
Heb zelf normaal niet zoveel met Mercs maar in het zwart en met die velgen ziet ie er echt goed uit
Toch een kleine kanttekening is dat de (achterste) velgennog net iets te ver uitsteken...
Ben nu wel zeer benieuwd naar de straatversie van de nieuwere versie DTM
Bracer schreef:Die ziet er bruut uit zeg
Heb zelf normaal niet zoveel met Mercs maar in het zwart en met die velgen ziet ie er echt goed uit
Toch een kleine kanttekening is dat de (achterste) velgennog net iets te ver uitsteken...
Ben nu wel zeer benieuwd naar de straatversie van de nieuwere versie DTM
Dank je wel, maar helaas doordat ik er een rand aan heb toegevoegd op de orginele velg, is hij iets uit zijn wielkast, maar geloof mij maar als je hem gewoon zo in het echt ziet, dan zal je het niet een merken. Op de foto ga je juist om meer dingen letten.
Ik kijk er elke keer weer naar en mischien zal ik meer veranderingen brengen in een later stadium.
Dank je wel, maar helaas doordat ik er een rand aan heb toegevoegd op de orginele velg, is hij iets uit zijn wielkast, maar geloof mij maar als je hem gewoon zo in het echt ziet, dan zal je het niet een merken. Op de foto ga je juist om meer dingen letten.
Ik kijk er elke keer weer naar en mischien zal ik meer veranderingen brengen in een later stadium.
Jongens ik zal het maar verklappen en dit keer moest ik de hulp van de vrouwen inschakelen en vanwege het feit, dat de decals met Nagellakremover binnen een halfuur eraf is
Jongens ik zal het maar verklappen en dit keer moest ik de hulp van de vrouwen inschakelen en vanwege het feit, dat de decals met Nagellakremover binnen een halfuur eraf is
fish88 schreef:Zou die nagelak remover ook kunnen werken bij een 1:43 raampje? Die ramen zijn wat dunner en ik weet niet precies hoe sterk dat spul ongeveer is.
NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet op ramen gebruiken.........want dan slaan ze helemaal DOF
.......en al zeker niet op 1:43 ramen
Op metaal werkt "nagelak remover" prima
....en als 't op metaal evt. dof wordt, kan je altijd het een en ander wegpoetsen met een "polishmiddel"
niet op ramen gebruiken.........want dan slaan ze helemaal DOF
.......en al zeker niet op 1:43 ramen
Op metaal werkt "nagelak remover" prima
....en als 't op metaal evt. dof wordt, kan je altijd het een en ander wegpoetsen met een "polishmiddel"
Rakesh, heeft gelijk alleen heb ik het ook bij deze weg gehaald met nagellakremover en bij deze zijn de spiegels zoals je kan zien aan de voorkant niet dof geworden.