De collectie van Erik - M5! Update 4-9
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
Ik zat nog te twijfelen of ik een bod zou doen, maarja, nu is hij ook in goede handen!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
- subarufreak
- Contacteer:
- Erikderaaf
Op verzoek foto's! (wil ze zelf ook wel laten zien, ben toch trots op mijn collectie 
Hoe komt men mijn kamer binnen?

Foto's van de losse vitrine's

De grote vitrine (staat vol.... ruimtegebrek)

Overige (passen niet in de kast, moet daar nog een oplossing voor zoeken...

Ook nog een paar 1:43 modellen, 360 spider en 575M van ixo en een 365 GTB/4 Daytona van hotwheels

Random foto's van leuke modellen
1:64 kever van revell, speciale uitvoering van de neurenberger messe dit jaar. erg leuk uitgevoerd en lekker exclusief!

modelletje van een schuco (cararama) cobra die ik laatst tegenkwam. voor 5,95 liet ik deze niet staan!

ik sta nog regelmatig verbaasd van de mooie modellen van schuco voor die prijs...
En ik liep tegen een Siku enzo achtig iets aan (staat geen merk op, mag niet)

wederom kon ik deze voor het geld (2,50) niet laten liggen!
Nieuwe modelletjes!
via marktplaats een 412P N.A.R.T. van jouef-evolution gevonden

ook via marktplaats een 348 targa van mira (wou hem hebben voor de koplampen!)

En in de winkel kwam ik een hele mooie porsche turbo van hotworks racing tegen.... gewoonlijk doe ik meestal ferrari.... maar deze was te mooi om te laten staan!
leuke is dat bij de auto een kit komt om hem om te bouwen naar een techart street xl
die set bestaat uit velgen met banden, remschijven, sportstoelen, pedalen, versnellingspook, stuur, handrem, techart voorkant, achterkant motorkap, spoiler, andere motor, uitlaat, sideskirts, air intakes, dubtiel dakspoilertje, zijspiegels en een brandblusser.
ik heb al een 911 turbo van bburago, deze kon ik niet laten staan om de kleur en de techart ombouw
thuis snel even een foto geschoten van origineel, daarna meteen de auto omgebouwd

Na:

Nieuwe velgen, remschijven en air intake

Andere motor (leuk detail)

Nieuwe delen in interieur

auto is echt super! mooi detail, en een echte techart naast de gewone bburago 911 turbo!
en de kleur.... vind oranje wel wat hebben
in het kader van het aankomend wk, mijn andere oranje auto's
Hotwheels Focus ZX3,

Hotwheels Saleen S7

Enjoy!

Hoe komt men mijn kamer binnen?

Foto's van de losse vitrine's

De grote vitrine (staat vol.... ruimtegebrek)

Overige (passen niet in de kast, moet daar nog een oplossing voor zoeken...

Ook nog een paar 1:43 modellen, 360 spider en 575M van ixo en een 365 GTB/4 Daytona van hotwheels

Random foto's van leuke modellen
1:64 kever van revell, speciale uitvoering van de neurenberger messe dit jaar. erg leuk uitgevoerd en lekker exclusief!

modelletje van een schuco (cararama) cobra die ik laatst tegenkwam. voor 5,95 liet ik deze niet staan!

ik sta nog regelmatig verbaasd van de mooie modellen van schuco voor die prijs...
En ik liep tegen een Siku enzo achtig iets aan (staat geen merk op, mag niet)

wederom kon ik deze voor het geld (2,50) niet laten liggen!
Nieuwe modelletjes!
via marktplaats een 412P N.A.R.T. van jouef-evolution gevonden

ook via marktplaats een 348 targa van mira (wou hem hebben voor de koplampen!)

En in de winkel kwam ik een hele mooie porsche turbo van hotworks racing tegen.... gewoonlijk doe ik meestal ferrari.... maar deze was te mooi om te laten staan!
leuke is dat bij de auto een kit komt om hem om te bouwen naar een techart street xl
die set bestaat uit velgen met banden, remschijven, sportstoelen, pedalen, versnellingspook, stuur, handrem, techart voorkant, achterkant motorkap, spoiler, andere motor, uitlaat, sideskirts, air intakes, dubtiel dakspoilertje, zijspiegels en een brandblusser.
ik heb al een 911 turbo van bburago, deze kon ik niet laten staan om de kleur en de techart ombouw
thuis snel even een foto geschoten van origineel, daarna meteen de auto omgebouwd

Na:

Nieuwe velgen, remschijven en air intake

Andere motor (leuk detail)

Nieuwe delen in interieur

auto is echt super! mooi detail, en een echte techart naast de gewone bburago 911 turbo!
en de kleur.... vind oranje wel wat hebben
in het kader van het aankomend wk, mijn andere oranje auto's
Hotwheels Focus ZX3,

Hotwheels Saleen S7

Enjoy!
Laatst gewijzigd door Erikderaaf op di 09 mei 2006 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jolly Club

Als Focus-fetisjist wil ik je toch even vermanend toespreken voor dat Oranje Hot Wheels geval...

Sjongejonge alsof je op dinsdag naar de Grote Beurt zit te kijken

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Erikderaaf
haa
ja de WRCtjes staan ertussen.
wou ze eerst allen hebben alleen werd lastig te vinden, en toen kwam de 307 wrc die ik dus gewoon niet mooi vind
dat hotwheels ding heb ik op de speed en design beurs gevonden een aantal jaren terug... tja.. vond hem wel grappig..
en het is geen fiat pinda of een hiundat pony dus dan is het net boven het nivea van de grote beurt (gatsie wat een prutsprogramma)
voor degene die nog interesse hebben in een bburago ford focus WRC inclusief gebroken achterruit voor een speciale prijs.... roept u maar
ja de WRCtjes staan ertussen.
wou ze eerst allen hebben alleen werd lastig te vinden, en toen kwam de 307 wrc die ik dus gewoon niet mooi vind
dat hotwheels ding heb ik op de speed en design beurs gevonden een aantal jaren terug... tja.. vond hem wel grappig..
en het is geen fiat pinda of een hiundat pony dus dan is het net boven het nivea van de grote beurt (gatsie wat een prutsprogramma)
voor degene die nog interesse hebben in een bburago ford focus WRC inclusief gebroken achterruit voor een speciale prijs.... roept u maar

- Erikderaaf
- subarufreak
- Contacteer:
die kast met al de vensters naast elkaar, zijn dat aparte kasten? of... want vind die echt knap
ik heb ook al zitten twijfelen wat te doen met de Ferrari collectie
soms wil ik alles weg doen buiten de 1/18 maar langs de andere kant als je ze dan van klein naar groot hebt staan...
is moeilijk, auto's verzamelen
ik heb ook al zitten twijfelen wat te doen met de Ferrari collectie
soms wil ik alles weg doen buiten de 1/18 maar langs de andere kant als je ze dan van klein naar groot hebt staan...
is moeilijk, auto's verzamelen

- Erikderaaf
leuke reacties allemaal! doet mij goed 
Subarufreak, de kasten komen van de IKEA (wie kent hem niet), ze waren eigenlijk bedoeld voor CD's maar zoals je ziet komen auto's er ook perfect in.
Het zijn acht losse kasten die op en naast elkaar staan. gaat perfect zo.
heb er verlichting inzitten maar moet die nog een keer goed maken, aangezien ik nu telkens een hele dradenboel tevoorschijn moet trekken en das nie zo prettig.
mocht je de kasten zoeken, helaas, ik heb ze nu al enkele jaren en ikea heeft deze niet meer, heb een groot deel van nederland rondgereden voor deze laatste kasten....
Ik heb ook nog een enkeling ferrari in andere schalen staan, past er nog netjes bij dus dan maakt het mij niet uit...

Subarufreak, de kasten komen van de IKEA (wie kent hem niet), ze waren eigenlijk bedoeld voor CD's maar zoals je ziet komen auto's er ook perfect in.
Het zijn acht losse kasten die op en naast elkaar staan. gaat perfect zo.
heb er verlichting inzitten maar moet die nog een keer goed maken, aangezien ik nu telkens een hele dradenboel tevoorschijn moet trekken en das nie zo prettig.
mocht je de kasten zoeken, helaas, ik heb ze nu al enkele jaren en ikea heeft deze niet meer, heb een groot deel van nederland rondgereden voor deze laatste kasten....
Ik heb ook nog een enkeling ferrari in andere schalen staan, past er nog netjes bij dus dan maakt het mij niet uit...
- subarufreak
- Contacteer:
mijn vriendin heeft me al gezegd dat ik beter eens ginder zou gaan zien voor kasten
jammer dat ze deze niet meer maken maar ga wel iets anders vinden zo te horen, als ik al lees wat er hier op het forum allemaal van ikea komt, van kasten dan natuurlijk
toch bedankt voor de info
kzal jaloers blijven dan
jammer dat ze deze niet meer maken maar ga wel iets anders vinden zo te horen, als ik al lees wat er hier op het forum allemaal van ikea komt, van kasten dan natuurlijk

toch bedankt voor de info
kzal jaloers blijven dan