Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Lexusfreak schreef:al heb je soms wel het gevoel dat het van de vrachtauto is afgedonderd.
Dan ben ik benieuwd hoe die modelen terecht zijn gekomen als ze nog heel zijn
Maar wat zou het als het zo is.Scheeld ons in de portomonee.Maar denk zelf niet dat het zo is want met sommige modelen zitten ze gelijk aan prijzen van anderen winkels
Ik denk dat ze hier meelezen.Weeral 5 dagen verder en nog steeds niets.Tweemaal gemaild en leesbevestiging gevraagd en nog steeds niets.
Ik moet binnenkort daar in de buurt zijn en zal ze eens een bezoekje brengen.
fobie schreef:Op 31/05/06 is het bedrag afgeschreven van mijn rekening en tot op heden nog steeds niets.
Koop zelf geregeld in Belgie, nadat het het geld van m'n rekening is duurt het 2,5 tot 3,5 week voor dat ik het in huis heb... Dus is het dan: k*t-belgen?
Ik denk dat je er rekening mee moet houden dat een overschrijving zo'n 5 werkdagen duurt... ookal is het direct van je rekening af.
Betalingen vanuit een ander land duren toch al wat langer, dus internetbankieren helpt dan niet veel.
Dan een dag voor verpakken en naar de post brengen... en dan mag je er nog wel een paar dagen bij optellen voordat je het hebt.
Hopla,Ik schrijf toch niet k*thollanders!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ze zelfs nooit de moeite doen om mails te beantwoorden.
Waarom leveren ze de ene bestelling binnen de 5 werkdagen dagen en de daaropvolgende bestelling is na 2 weken nog niet binnen.Op 30/05 heb ik een mail gehad dat het pakket klaar stond en dat het verstuurd zou worden van het ogenblik dat het geld gestort is.Op 31/05 is het van mijn rekening gegaan .Doe er dan nog een week bij.Een internationale overschrijving duurt misschien wat langer maar zoveel langer?Het pakket moest allang hier zijn.Eigenaardig ,als ik iets verkoop in Nederland is alles binnen de 10 dagen geregeld.Laatst heb ik een Fabia WRC verkocht via de marktplaats.Verkocht op 01/06/06,betaling ontvangen op 05/06/06,aangekomen bij de koper in Nederland op 09/06/06?Non-prior opgestuurd.
Waarom het van u zolang duurt weet ik ook niet.
Ik heb geen idee... De laatste keer was wel een pak van 10 en 28 kilo, misschien daarom.
Ik denk niet dat het gewicht ermee te maken heeft.Volgens de richtlijnen van de Belgische posterijen is de leveringstermijn voor een pakket tussen de 4 en 10 dagen. http://www.post.be/site/nl/PDF/rates/ik ... enland.pdf
Ik heb ook een bestelling gedaan bij modelcarcenter.
Bevestiging gehad op 25.05.2006 en vervolgens niets meer vernomen
Gelukkig iets besteld op rekening!
De volgende keer bestel ik gewoon weer wat bij een van de
forum-partners.
FLUTWINKEL!
Regenkaiser schreef:Ik heb ook een bestelling gedaan bij modelcarcenter.
Bevestiging gehad op 25.05.2006 en vervolgens niets meer vernomen
Gelukkig iets besteld op rekening!
De volgende keer bestel ik gewoon weer wat bij een van de
forum-partners.
FLUTWINKEL!
Ik heb voorruit betaald.dat is het jammere van de zaak.
Zoals ik al eerder zei, had ik een tijdje geleden iets besteld bij ModelCarCenter (rekening betaald na ontvangst) en dat ging verder goed. Maar als ik hier zo de reacties en ervaringen van andere lees weet ik niet of ik hier nog iets ga bestellen.
En wat heb je aan 10% korting als je het model toch niet krijgt?
GB-Models schreef:Zoals ik al eerder zei, had ik een tijdje geleden iets besteld bij ModelCarCenter (rekening betaald na ontvangst) en dat ging verder goed. Maar als ik hier zo de reacties en ervaringen van andere lees weet ik niet of ik hier nog iets ga bestellen.
En wat heb je aan 10% korting als je het model toch niet krijgt?
Ach met achteraf betalen zou het mij een worst wezen...
Maar als ik ergens al voor betaald heb dan vergeet ik 't niet zo snel meer...
10% korting doet me ook niks... MCC had eerder zo'n spaaractie waarmee je korting kon opbouwen... Hoor je nu ook niks meer van..
En de korting die ik had opgebouwd is waarschijnlijk weg
Ach met achteraf betalen zou het mij een worst wezen...
Maar als ik ergens al voor betaald heb dan vergeet ik 't niet zo snel meer...
10% korting doet me ook niks... MCC had eerder zo'n spaaractie waarmee je korting kon opbouwen... Hoor je nu ook niks meer van..
En de korting die ik had opgebouwd is waarschijnlijk weg
Die actie is al een tijdje gedaan.Was 10 % op de volgende aankoop.Die is om de één of andere reden opeens van de site verdwenen.Eerst een actie beginnen en dan opeens zonder boe of ba dit stoppen.Volgende week bel ik hen op en we horen wel.