De verzameling van Bird ** update 4 Augustus 2006 **
- ///M Power

- Bird
 - Schaal: 1:18
 - Contacteer:

Zo, ik ben vandaag bij de autoRAI geweest en heb daar een leuk modelletje gescoord.
dit is 'm:
De Ford Mustang Bullit GT van 2001 (groen) van AutoArt. Dit is tevens mijn eerste model van deze modelautofabrikant.
De foto's:
De volgende foto's komen van aa-collection.com maar het interieur is precies hetzelfde:

dit is 'm:
De Ford Mustang Bullit GT van 2001 (groen) van AutoArt. Dit is tevens mijn eerste model van deze modelautofabrikant.
De foto's:
De volgende foto's komen van aa-collection.com maar het interieur is precies hetzelfde:

Laatst gewijzigd door Bird op ma 14 feb 2005 18:42, 5 keer totaal gewijzigd.

- Peter Parker
 - Forumbestuur
 - Contacteer:

1:18 24/7 schreef:Zwarte velgen, rode remklauwen en een goed gevuld vooronder, wat wil je nog meer?! Mooie aanwinst hoor!![]()
Toen ik op de Rai was is deze me niet opgevallen of hij was er niet, anders was ik zeker met meer dan 1 model thuis gekomen!
*EDIT*
He Bracer, niet spieken wat ik zit te typen!!!!![]()
Getuigt van goede smaak he

- Bird
 - Schaal: 1:18
 - Contacteer:

1:18 24/7 schreef:Zwarte velgen, rode remklauwen en een goed gevuld vooronder, wat wil je nog meer?!
nou... ik kan wel wat bedenken:
- stoffen bekleding bij de voeten, stoffen bekleding in de kofferbak, en zelfs de hoedenplank is belkeed met een stofje.

- de gordels zijn mooi uitgevoerd met een loszittend ijzeren lipje (weet de benaming even niet, maar daarmee zet je de gordel vast als je in de auto zit)

- de schijven in de velgen draaien met de banden mee terwijl de klauwen blijven zitten

- zelfs de motorkap is aan de onderkant netjes afgewerkt

1:18 24/7 schreef:Toen ik op de Rai was is deze me niet opgevallen of hij was er niet, anders was ik zeker met meer dan 1 model thuis gekomen!
Dan heb je niet goed gekeken denk ik