Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RTL Text (Duitschland) meldt dat McLaren JPM nog niet vrijgeeft voor een vervroegde start in NASCAR
"Juan Pablo heeft een contract tot het einde van dit jaar en als we willen kan hij dit jaar nog testen en racen," zei Dennis. "Dat beslissen wij en niemand anders."
Erg kinderachtig van die fantastische McLaren-teambaas, hij heeft toch zoveel andere 'geweldige' rijders achter de hand ?
Als je van een rijder af wilt, moet je hem ook laten gaan...
Politiek gewauwel, knudde verhaal
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ik vind het wel begrijpelijk.
Een rascoureur als Montoya wil graag rijden in een auto die je zelf bestuurt ipv dat er vanuit japan en de pits van alles word geregeld, dus gaat ie naar NASCAR.
Ik hoop alleen niet dat het echt iets word, Canassi heeft al meer kapot gemaakt in de amerikaanse autosport dan wie dan ook, en NASCAR is voor de yanks, niet voor colombianen.
Tim schreef:Ik vind het wel begrijpelijk.
Een rascoureur als Montoya wil graag rijden in een auto die je zelf bestuurt ipv dat er vanuit japan en de pits van alles word geregeld, dus gaat ie naar NASCAR.
Ik hoop alleen niet dat het echt iets word, Canassi heeft al meer kapot gemaakt in de amerikaanse autosport dan wie dan ook, en NASCAR is voor de yanks, niet voor colombianen.
Ganassi heeft in de NASCAR toch nog niet echt kunnen domineren? In andere klasses wel maar NASCAR ging het nog niet super volgens mij.
En NASCAR voor Yanks, Toyota is niet echt een amrikaans merk
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
fish88 schreef:En NASCAR voor Yanks, Toyota is niet echt een amrikaans merk
Dat is al jammer genoeg...Als er nou ook nog europese mensen full-time mee gaan rijden is het einde van de sport zoals die nog een beetje bestaat definitief.
Canassi is toch al enkele jaren redelijk bezig, had op een gegeven moment zelfs drie auto's tegelijk rijden. Maar het ging me meer over z'n laffe gedrag waarmee de CART onderuit werd gehaald. Hopen dat de directie van NASCAR zich niet zo snel in de luren laat leggen.
Dat is al jammer genoeg...Als er nou ook nog europese mensen full-time mee gaan rijden is het einde van de sport zoals die nog een beetje bestaat definitief.
Canassi is toch al enkele jaren redelijk bezig, had op een gegeven moment zelfs drie auto's tegelijk rijden. Maar het ging me meer over z'n laffe gedrag waarmee de CART onderuit werd gehaald. Hopen dat de directie van NASCAR zich niet zo snel in de luren laat leggen.
Ik weet niet precies wat hij heeft gedaan in CART behalve dominant zijn.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ik weet niet precies wat hij heeft gedaan in CART behalve dominant zijn.
CART bestond uit de teams die erin meereden, was een leuke opzet die een paar jaar goed heeft gewerkt. Tot Chip (die zijn steun aan CART had uitgesproken)het nodig vond om achter iedereens rug om plots in de IRL uit te komen. Zogenaamd alleen voor de indy, maar achteraf bleek dat dus flinke gevolgen te hebben. Met als resultaat dat CART nu nog maar een splintertje is van vroeger. Natuurlijk is dat niet alleen Canassi aan te rekenen, maar hij heeft er zeker een flink aandeel in gehad.
Zelfde heeft ie geprobeerd in NASCAR (lege startnrs opkopen om meer te zeggen te krijgen) maar dat is hem gelukkig niet gelukt.