Misschien dat je dit aan kunt geven als laatste bericht in het dergelijke topic... en het na forumberaad weg zou kunnen gooien?
Opschonen kan nooit kwaad.... mits de essentie bewaard blijft.
Over de priveverzamelingen, posten jullie al je plaatjes zonder geregistreerd te zijn bij imageshack.us? Als je je namelijk registreert en regelmatig iets upload.... blijven ze actief en krijg je die problemen met kruisjes niet.
Ik zie trouwens het probleem van de serverload niet bij uploaden op een pagina elders.... mijn plaatje op imageshack levert toch minder belasting dan hetzelfde plaatje hier te hosten (ik dacht dat die mogelijkheid ook bestaat bij veel fora). Let wel dat ik geen internetguru ben, maw...... ik kan best onzin uitkramen hoor.
Terugbrengen naar 5 pagina's zou misschien wat kaal zijn...... ik vind het juist leuk om bij sommige topics ver terug te lezen (al gaat 90+ paginas wel ver).
Misschien is het wel overzichtelijker te maken door met zn allen af te spreken dat je updates (met goede fotos) onderaan je eerste post post, en er een melding van maakt onderaan je topic (met thumbnails) waarna iedereen je weer kan feliciteren met je nieuwste aanwinst.
Over de actieve en minder actieve forummers.....
Lezers komen redelijk regelmatig op de site. Kom je langer dan een bepaalde tijd niet op de site dan kun je een inactief lid worden....... om na geen reactie op een gegeven moment zelfs gedelete te worden als lid.
Over termijnen....... 5 maanden niet bezoeken, dan word je daarna inactief..... om na 12 maand verwijderd te worden?