Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Gisteren in Kijkduin een F355 GTS gezien.
Mooie chick naast de bestuurder ook overigens, maar de meeste aandacht ging naar de Ferrari uit. (maakte het mooiste geluid )
Helaas géén foto's, heb nog steeds mobiel, model koelkast
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
F40F50ENZO schreef:Gisteren in Kijkduin een F355 GTS gezien.
Mooie chick naast de bestuurder ook overigens, maar de meeste aandacht ging naar de Ferrari uit. (maakte het mooiste geluid )
Had even gezwaaid, dan had ik terug kunnen zwaaien
F40F50ENZO schreef:Gisteren in Kijkduin een F355 GTS gezien.
Had even gezwaaid, dan had ik terug kunnen zwaaien
Montezemolo
Jij hebt helemaal niet zo'n italiaanse look en zo'n gave zonnebril als die chauffeur
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
volvofiel Berichttitel: Re: Supercar gespot 1:1Geplaatst: di 06 mei 2008 07:26
Vriend
Leeftijd: 15
Schaal: 1:20 Waarschijnlijk hadden ze je toch niet kunnen zien, jij zit 100 meter hoger in je Daihatsjoe
Toen ik met school in Londen was, en op de Towerbridge (2005) liep, kwam er een Aston Martin DB9 voorbij, jammer dat mijn fototoestel blokkeerde. Anders had ik een prachtshot, want hij reed best langzaam, en dan stond die brug zooo mooi op de achtergrond.